تهران و شهرستان ها
لوگو

آنلاین قلیان یک بار مصرف


سفارش قلیون معمولی، عربی و اسپشیال

توجه! توجه! توجه!
* زمان استفاده از هر قلیان یک ساعت میباشد.
* قیمت سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) هر 30 هزار تومان میباشد. سری اضافه شامل زمان اضافی برای در اختیار داشتن قلیون جهت استفاده از سری میباشد. بنابراین نگران زمان نباشید.
* قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما میگردد. قلیون های معمولی عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.

*نکات بهداشتی*
قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه میشوند.
هر روز، شیشه، تنه و سری قلیون ها کامل شسته میشوند.
دود تنباکو سرطان زا است
قلیون عرق نعنا فاقد تنباکو و دود است

متن مطلب      کل مطالب     

تلفن سفارش : 09105084977


کد مطلب: 06310.html

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۵

9 کاری که باید پس از هر ورزش انجام دهید

چه تازه ورزش را شروع کرده باشید، یا در آن حرفه ای شده باشید، بسیار مهم است که بعد از هر تمرین از بدن خود مراقبت کنید. مراقبت از بدن به کاهش آسیب دیدگی، درد و ناراحتی کمک می کند.

قُل قُل: چه تازه ورزش را شروع کرده باشید، یا در آن حرفه ای شده باشید، بسیار مهم است که بعد از هر تمرین از بدن خود مراقبت کنید. مراقبت - آنلاین قلیان یک بار مصرف - از بدن به کاهش آسیب دیدگی، درد و ناراحتی کمک می کند.

به گزارش بنابر اخبار قُل قُل به نقل از سلامت نیوز به نقل از - آنلاین قلیان یک بار مصرف - سایت دکتر کرمانی، مواردی را که در ادامه توضیح داده می شوند پس از ورزش انجام دهید تا بدن بتواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

1- سرد کردن: این واژه ای است که از زبان هر مربی ورزشی می - آنلاین قلیان یک بار مصرف - شنوید. هرگز سرد کردن را نادیده نگیرید چون برای بدن بسیار مهم است که به مرحله استراحت برود، کورتیزول و اسید لاکتیک اضافی را بشکند، و از نظر فیزیکی و ذهنی حسی خوب پیدا کند.

2- رول فومی: بلافاصله پس از ورزشتان، و وقتی خانه هستید و احساس درد می کنید، - آنلاین قلیان یک بار مصرف - حتما از یک رول فومی، توپ تنیس، و هر وسیله ای که برای ماساژ به کار بود استفاده کنید. می توانید از یک رول فومی تو خالی استفاده کنید.

3- کشش: این مورد - آنلاین قلیان یک بار مصرف - شاید واضح باشد، اما کشش در بین تمرینات نیز مهم است، مخصوصا زمانی که در روز های استراحت به سر - آنلاین قلیان یک بار مصرف - می برید.

4- یخ بگذارید: اگر آسیب دیدگی دارید، و یا قسمتی از بدنتان درد می کند، بهتر است 20 دقیقه روی آن منطقه یخ بگذارید. اگر یک دوره تمرین شدید را به پایان رسانده اید، شاید بهتر باشد برخی تمرینات را در روز های آینده تغییر دهید، و یا فقط بدوید. حمام یخ نیز بسیار تاثیر گذار است.

5- عرق بریزید: برای خلاص شدن از سموم و ساخت اسید لاکتیک، برخی متخصصان توصیه می کنند از سونا یا - آنلاین قلیان یک بار مصرف - اتاق بخار استفاده کنید. اگر هم - آنلاین قلیان یک بار مصرف - دسترسی نداشتید بهترین - آنلاین قلیان یک بار مصرف - کار یک دوش آب گرم است.

6- بنوشید: برای بازگرداندن عضلات بدن - آنلاین قلیان یک بار مصرف - به حالت عادی باید مقدار بسیار بسیار زیادی آب بنوشید. - آنلاین قلیان یک بار مصرف - تامین آب بدن کلید کار است! پس با آب و مایعات مناسب به بدن خود کمک کنید تا برای تمرین بعدی آماده شود.

7- التهاب را کاهش - آنلاین قلیان یک بار مصرف - دهید: می توانید برای کاهش درد و التهاب از ایبوپروفن استفاده کنید.

8- پروتئین مصرف کنید: بعد از - آنلاین قلیان یک بار مصرف - ورزش بدن به زنجیره ای از آمینو اسید ها نیاز پیدا می کند. می توانید - آنلاین قلیان یک بار مصرف - یک میان وعده پروتئینی برای بعد از ورزش در نظر بگیرید. شیر، گوشت مرغ، استیک، تن ماهی یا سالمون نمونه هایی از غذاهای سرشار از پروتئین - آنلاین قلیان یک بار مصرف - هستند.

9- منیزیم دریافت کنید: منیزیم برای جلوگیری از گرفتگی عضلات کمکتان می کند، همچنین موجب کاهش - آنلاین قلیان یک بار مصرف - استرس هم می شود ( وقتی درد دارید کمی دچار استرس می شوید ) می توانید یک موز، اسفاج، پوست سیب زمینی، دانه های سویا، یا یک قطعه ماهی - آنلاین قلیان یک بار مصرف - میل کنید.

اگر درد و خستگی تان زیاد است، به خاطر داشته باشید باید زمان بگذارید تا بین ورزش - آنلاین قلیان یک بار مصرف - ها استراحت کنید. باید به بدن - آنلاین قلیان یک بار مصرف - فرصت داد تا به خوبی ریکاوری کند.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
instagram