تهران و شهرستان ها
لوگو

تحویل قلیون روشن کاشانی


سفارش قلیون معمولی، عربی و اسپشیال

توجه! توجه! توجه!
* زمان استفاده از هر قلیان یک ساعت میباشد.
* قیمت سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) هر 30 هزار تومان میباشد. سری اضافه شامل زمان اضافی برای در اختیار داشتن قلیون جهت استفاده از سری میباشد. بنابراین نگران زمان نباشید.
* قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما میگردد. قلیون های معمولی عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.

*نکات بهداشتی*
قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه میشوند.
هر روز، شیشه، تنه و سری قلیون ها کامل شسته میشوند.
دود تنباکو سرطان زا است
قلیون عرق نعنا فاقد تنباکو و دود است

متن مطلب      کل مطالب     

تلفن سفارش : 09105084977


کد مطلب: 06011.html

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۲:۰۱

قبل از ورزش به ۶ پرسش اساسی پاسخ دهید

ورزش علاوه بر زیبایی و تناسب اندام سبب افزایش طول عمر و شادی می ‌شود و در مواردی نواقص عضلانی را برطرف می ‌کند. امروزه بیشتر افراد فعالیت بدنی را به عنوان عاملی برای رفع خستگی روحی و فشارهای عصبی تلقی می کنند و گاهی با این کار کنترل احساسات و روحیه هیجانی خود را به دست می ‌گیرند. در این بین، نکته حیاتی که معمولا فراموش می شود، نحوه صحیح ورزش کردن است، زیرا در غیر این صورت، اتفاقا ورزش می تواند به دشمن سلامتی انسان بدل شود.

قُل قُل: ورزش علاوه بر زیبایی و تناسب اندام سبب افزایش طول عمر و شادی می ‌شود و در - تحویل قلیون روشن کاشانی - مواردی نواقص عضلانی را برطرف می ‌کند. امروزه بیشتر افراد فعالیت بدنی را به عنوان عاملی برای رفع خستگی روحی و فشارهای عصبی تلقی می کنند و گاهی با این کار کنترل احساسات و روحیه هیجانی خود را به دست می ‌گیرند. در این بین، نکته حیاتی که معمولا فراموش می شود، نحوه صحیح ورزش کردن است، زیرا در غیر این صورت، اتفاقا ورزش می تواند به دشمن سلامتی انسان بدل شود.

به گزارش بنابر اخبار قُل قُل به نقل از سلامت نیوز به نقل از سلامت آنلاین، محققان همواره تاکید - تحویل قلیون روشن کاشانی - دارند که ورزش برای هر فردی، کلید طلایی یک زندگی بهتر و سالم - تحویل قلیون روشن کاشانی - تر محسوب می شود. برخی بر این باورند که خاصیت ورزش در فعالیت های حرفه - تحویل قلیون روشن کاشانی - ای ظاهر می - تحویل قلیون روشن کاشانی - شود در حالی که - تحویل قلیون روشن کاشانی - محققان می گویند هدف از ورزش کردن صرفا حضور در باشگاه های ورزشی نیست، بلکه می ­توان - تحویل قلیون روشن کاشانی - با وسایل و ابزارهای بسیار ساده - تحویل قلیون روشن کاشانی - به نتایج مطلوبی دست یافت. از سوی دیگر عده­ - تحویل قلیون روشن کاشانی - ای تصور می­ کنند با افزایش سن و بروز برخی دردها دیگر نمی ­توانند فعالیت بدنی مطلوبی داشته باشند در حالی که باید گفت: ورزش کردن و تحرک داشتن مزایای فراوانی داشته و در بیشتر موارد جنبه­ پیشگیرانه دارد.

دکتر مهسا عاشقان، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با بیان این مطلب به سلامت آنلاین می گوید: «بشر امروز با یک مشکل اساسی روبه­ رو است که از آن باعنوان «زندگی یک نواخت یا زندگی بدون حرکت» یاد می ­شود، زیرا بیشتر کارهای خود - تحویل قلیون روشن کاشانی - را پشت میز - تحویل قلیون روشن کاشانی - و با ابزارهای الکترونیکی و - تحویل قلیون روشن کاشانی - ماشینی انجام می ­دهد.»

وی خاطرنشان می کند: «برای آنکه بتوانیم ورزش را وارد برنامه روزانه زندگی کنیم باید به دو مولفه - تحویل قلیون روشن کاشانی - توجه داشته باشیم؛ نخست آنکه حین کارکردن حالت بدنی مناسبی داشته باشیم تا مفاصل و مهره ها در - تحویل قلیون روشن کاشانی - وضعیت ایده ­آلی قرار بگیرند. موضوع بعدی تغییر سبک زندگی و ترک عادت های غلط است.»

قبل از ورزش به این سوالات پاسخ دهید

قبل از آنکه ورزش کنید به این شش سوال پاسخ دهید: ۱. سابقه بیماری قلبی یا فشار خون دارید؟ ۲. هنگام فعالیت بدنی در ناحیه - تحویل قلیون روشن کاشانی - قفسه سینه درد احساس می ­کنید؟ ۳. در زمان استراحت با درد قفسه سینه مواجه می­ شوید؟ ۴. از مشکلات شدید استخوانی یا مفصلی رنج می برید؟ ۵. پزشک برایتان داروی قلبی یا فشار خون تجویز کرده است؟ ۶. هنگام فعالیت بدنی احساس سرگیجه می کنید یا دچار عدم تعادل و افت موقتی سطح هوشیاری می­ شود؟

اگر پاسخ­ هایتان منفی است شما فرد سالمی هستید و می ­توانید به توصیه ­های ذکر شده در این مطلب اعتماد کنید در غیر این صورت باید نزد متخصص بروید تا برایتان آزمون­ های تخصصی تجویز کند.

پس از آنکه پاسخ سوالات بالا داده شدند باید هدف خود از ورزش کردن را مشخص کنید؛ اینکه ورزش را - تحویل قلیون روشن کاشانی - برای قدرت می خواهید یا انعطاف - تحویل قلیون روشن کاشانی - پذیری و کشیدگی عضلات. به طور معمول افراد عادی برای حفظ سلامت عمومی و افزایش ظرفیت قلبی و ریوی برنامه ­های ورزشی را پیگیری می­ کنند و حرفه ای ها تصمیمات دیگری دارند. شما در انتخاب نوع ورزش مورد - تحویل قلیون روشن کاشانی - علاقه تان اختیار عمل دارید، مهم آن است که از فعالیت ورزشی خود لذت ببرید.

انتخاب ورزش درست

اولین هدف ورزش کسب سلامت عمومی و افزایش ظرفیت قلبی و ریوی است. باید ورزشی را انتخاب کنیم که هوازی باشد، زیرا گروه بزرگی از عضلات را درگیر می کند. در این مبحث راه - تحویل قلیون روشن کاشانی - رفتن، تند راه رفتن، دوچرخه سواری، قایق سواری، اسکی و ورزش ­های آبی جای می ­گیرند.

دکتر عاشقان، در ادامه به نکته جالبی در خصوص تنظیم شدت فعالیت های ورزشی اشاره کرده و می گوید: «برای انجام این کار ابتدا با حداکثر شدت ورزش کنید، سپس ضربان قلب­ خود را بگیرد. به طور مثال اگر ضربان قلب روی ۱۸۰ بود باید موقع ورزش کردن به ۷۰ تا ۸۰ درصد ماکزیمم ضربان قلب یعنی ۱۲۶ تا ۱۵۲ ضربه در دقیقه برسید و از آن فراتر نروید.»

چرا باید لباس و کفش مناسب داشته باشیم؟

اگر بتوانیم با کفش مناسب دویدن یا راه رفتن، ورزش کنیم خیلی خوب است؛ نکته حائز اهمیت در انتخاب کفش آن است که قسمت مچ پا سفت باشد و در جای خود نلغزد. پاشنه هم باید حالت بالشتی داشته باشد تا به سبب خاصیت ارتجاعی، - تحویل قلیون روشن کاشانی - پاها راحت بالا و پایین بروند. تمام کفش ­های ورزشی استاندارد موجود در بازار این ویژگی را دارند.

لباس ورزشی هم نباید - تحویل قلیون روشن کاشانی - بیش از حد تنگ و گرم باشد و ضروری است تهویه مناسبی داشته باشد تا افراد بیش از اندازه دچار تعریق نشوند. تعریق زیاد دلیل بر مفید بودن فعالیت ورزشی نیست، زیرا هر چقدر بیشتر - تحویل قلیون روشن کاشانی - عرق کنیم به همان میزان آب از دست می دهیم. پیشنهاد می کنیم حین فعالیت­ های ورزشی یک بطری آب داشته باشید تا بدنتان دچار کم ­آبی نشود.

حداقل روزی ۳۰ دقیقه ورزش کنیم

اشتباه رایج آن - تحویل قلیون روشن کاشانی - است که عده ای فعالیت های ورزشی را به آخر هفته موکول می ­کنند، در صورتی که این نوع ورزش کردن اثری ندارد. هرگونه فعالیت­ بدنی به قصد ورزش باید مرتب و منظم باشد؛ محققان کالج طب ورزش آمریکا می گویند، همه افراد باید در بیشتر روزهای هفته حداقل به مدت ۳۰ دقیقه با شدت متوسط تحرک داشته باشند تا سالم بمانند.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
instagram