تهران و شهرستان ها
لوگو

تلفن آنلاین قلیون فرحزاد


سفارش قلیون معمولی، عربی و اسپشیال

توجه! توجه! توجه!
* زمان استفاده از هر قلیان یک ساعت میباشد.
* قیمت سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) هر 30 هزار تومان میباشد. سری اضافه شامل زمان اضافی برای در اختیار داشتن قلیون جهت استفاده از سری میباشد. بنابراین نگران زمان نباشید.
* قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما میگردد. قلیون های معمولی عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.

*نکات بهداشتی*
قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه میشوند.
هر روز، شیشه، تنه و سری قلیون ها کامل شسته میشوند.
دود تنباکو سرطان زا است
قلیون عرق نعنا فاقد تنباکو و دود است

متن مطلب      کل مطالب     

تلفن سفارش : 09105084977


کد مطلب: 06173.html

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۲۳

اثر روزه داری بر خواب

تغییرات شیوه زندگی در ماه رمضان منجر به تأخیر در چرخه خواب و بیداری، کاهش خواب عمیق می شود. عوامل گوناگونی ازجمله الگوی دریافت غذایی و تغییر زمان خوابیدن می توانند کمیت و کیفیت خواب را در ماه رمضان تغییر دهند.

قُل قُل: تغییرات شیوه زندگی در - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - ماه رمضان منجر به تأخیر در چرخه - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - خواب و بیداری، کاهش خواب عمیق می شود. عوامل گوناگونی ازجمله الگوی دریافت غذایی و تغییر زمان خوابیدن می توانند کمیت و کیفیت خواب را در ماه - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - رمضان تغییر دهند.

به گزارش بنابر اخبار قُل قُل به نقل از سلامت نیوز به نقل - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - از ایرنا، به منظور کاهش اختلالات خواب ناشی - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - از تغییر شیوه زندگی در ماه رمضان رعایت موارد زیر توصیه می شود:
- کاهش مصرف غذاهای ادویه دار - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - و فلفل و نوشابه های محرک مثل قهوه در وعده قبل از خواب
- افزایش فاصله زمانی بین آخرین وعده غذایی و خواب
- سعی در خوابیدن در یک ساعت - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - معین در شب های ماه رمضان (مثلأ هر شب ساعت 10 بخوابید)

** اثر روزه داری بر الگوی خواب
در ماه رمضان ممکن - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - است الگوی خواب افراد دستخوش تغییراتی شود. این - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - تغییرات شامل ساعت خوابیدن و - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - بیدار شدن، کل مدت زمان خواب، - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - خواب شبانه، خواب نیم روز و کیفیت خواب است. تغییر الگوی خواب در ماه رمضان به عوامل گوناگونی - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - وابسته است.

** تغییر زمان های مصرف غذا در ماه رمضان
تغییر زمان صرف وعده های غذایی در ماه رمضان می تواند خواب افراد را تحت تأثیر قرار دهد. افراد روزه دار باید به منظور صرف وعده سحری قبل از اذان صبح از خواب بیدار شوند و غذا بخورند.
این امر باعث می شود چرخه خواب در ماه رمضان مانند روزهای معمول سال نباشد. به عبارت دیگر خواب به صورت مداوم نباشد.

** دیر بیدار شدن از خواب پس از صرف وعده سحری
بیشتر روزه داران پس - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - از صرف وعده سحری، دوباره می خوابند و ممکن است دیرتر از ایام دیگر سال از خواب بیدار شوند. زمان شروع کار و مدارس درماه رمضان - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - در برخی کشورهای اسلامی با تأخیر همراه است. مثلأ، ساعات کاری به جای - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - ساعات 8-7 صبح به ساعات 10-9 تغییر می یابد. این تغییر می تواند الگوی خواب را تحت تأثیر قرار دهد.

** آیا مدت زمان خواب در ماه رمضان کاهش می یابد
درماه رمضان، زمان به خواب رفتن شبانه و بیدار شدن با تأخیر همراه است و افراد معمولأ دیرتر از سایر ایام سال می خوابند و پس از صرف وعده سحری دیرتر نیز از خواب - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - بیدار می شوند، با این حال معمولأ در کل مدت زمان خواب شبانه روزی تفاوت قابل توجهی ایجاد نمی شود.
در برخی از افراد روزه دار مدت زمان خواب شبانه کاهش می یابد که معمولأ فرد با - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - خواب روزانه این کمبود را جبران می کند.

** آیا روزه داری ماه رمضان موجب کاهش کیفیت خواب می شود
خواب شبانه دوران قبل از ماه رمضان به صورت مداوم و در دوران روزه داری متناوب است، زیرا اغلب به علت خوردن سحری نیمه شب از - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - خواب بیدار می شوند.
همچنین، مشاهده شده است که معمولأ در ماه مبارک رمضان، خواب روزه داران خوابی سبک است و میزان خواب عمیق افراد در ماه رمضان کاهش می یابد. این نوع اختلال در خواب منجر به کاهش کیفیت خواب و خستگی در طول روز می شود. تغییر زمان دریافت غذا در 75 درصد افراد، منجر به کاهش کیفیت خواب می شود.

** آیا رژیم غذایی می تواند خواب افراد را در ماه رمضان تحت تأثیر قرار دهد
هر چه فاصله زمانی آخرین وعده غذایی و یا میان - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - وعده با زمان خواب کوتاه تر باشد، به خواب رفتن فرد را با مشکل - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - مواجه می سازد. زیرا غذا خوردن دمای بدن - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - را افزایش می دهد و افزایش دمای - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - بدن از خواب آرام جلوگیری می کند.
بنابراین، باید سعی - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - شود تا فاصله - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - زمانی مناسب بین غذا خوردن و خوابیدن رعایت شود. غذاها و نوشیدنی های محرک مانند - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - ادویه ها، چای، قهوه، نوشابه نیز همین اثر را دارند و مانع به خواب رفتن فرد می - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - شوند.
پس شخص روزه دار باید دقت کند که به منظور پیشگیری از اختلالات خواب و کاهش کیفیت خواب، رژیم غذایی مناسبی داشته باشد.

** چه عواملی به خواب رفتن شبانه را در ماه رمضان به تأخیر می اندازند
به جز غذاهای محرک - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - و نزدیک - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - بودن زمان صرف غذا به زمان خواب، مواجهه با نور روشن حتی نور مصنوعی قبل از خواب و ورزش کردن در ساعات پایانی روز به خواب رفتن را به تأخیر می اندازند.
به همین علت است که در ماه رمضان در برخی افراد مدت - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - زمانی که طول می کشد فرد به خواب برود افزایش می یابد و در - تلفن آنلاین قلیون فرحزاد - نتیجه کل زمان خواب کاهش می یابد.


ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
instagram