تهران و شهرستان ها
لوگو

تلفن اجاره قلیان کاشانی


سفارش قلیون معمولی، عربی و اسپشیال

توجه! توجه! توجه!
* زمان استفاده از هر قلیان یک ساعت میباشد.
* قیمت سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) هر 30 هزار تومان میباشد. سری اضافه شامل زمان اضافی برای در اختیار داشتن قلیون جهت استفاده از سری میباشد. بنابراین نگران زمان نباشید.
* قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما میگردد. قلیون های معمولی عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.

*نکات بهداشتی*
قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه میشوند.
هر روز، شیشه، تنه و سری قلیون ها کامل شسته میشوند.
دود تنباکو سرطان زا است
قلیون عرق نعنا فاقد تنباکو و دود است

متن مطلب      کل مطالب     

تلفن سفارش : 09105084977


کد مطلب: 06034.html

۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۵

با این 6 روش ورزش را برای خود ساده کنید

همه این را می دانیم مرتب ورزش کردن از نظر ذهنی و فیزیکی چالش محسوب می شود و بعضی روزها ورزش کردن واقعا دشوار است.

قُل قُل: همه این را می دانیم مرتب ورزش کردن از نظر ذهنی و فیزیکی چالش محسوب می شود و بعضی روزها ورزش کردن واقعا دشوار است.

به گزارش بنابر اخبار قُل قُل به نقل از سلامت نیوز به نقل از سایت دکتر کرمانی، برای اینکه از پس چنین مواقعی بر بیایید می خواهیم چند تکنیک به شما بیاموزیم، تا هر - تلفن اجاره قلیان کاشانی - ورزشی برایتان ساده تر شود.

1- گرم کردن مناسب: با گرم - تلفن اجاره قلیان کاشانی - کردن و آماده سازی عضلات و مفاصل برای آنچه - تلفن اجاره قلیان کاشانی - پیش رو دارید ورزش را ساده تر کنید. پنج دقیقه ورزش هوازی سبک انجام دهید، مانند سریع راه رفتن روی تردمیل یا ورزش های بدون نیاز به وسیله ای مانند حرکت پروانه و درجا زدن. گرم کردن را با انجام چند حرکت کششی ادامه دهید و به پایان برسانید. وقتی درست خود را گرم می کنید احساس درد پس از ورزش نیز کاهش می یابد، بنابراین در ورزش بعدی که خواهید داشت احساس بهتری می کنید.

2- به نوشیدن ادامه دهید: وقتی یک حرکت را با سرعت - تلفن اجاره قلیان کاشانی - بالا انجام می دهید، یک دقیقه استراحت آب نوشیدن مانند - تلفن اجاره قلیان کاشانی - یک استراحت 15 - تلفن اجاره قلیان کاشانی - دقیقه ای قهوه نوشیدن جواب می دهد. لازم نیست خیلی زیاد آب بنوشید، تنها به مقداری بنوشید که دهان و گلویتان مرطوب شود و آب از دست رفته را بازگردانید. دکتر جولی آپتون بر این عقیده است که تامین آب بدن می تواند از گرفتگی و خستگی عضلات با هم جلوگیری کند بنابراین آن را یک تقویت کننده عملکرد می داند.

3- استراحت کنید، اما کوتاه نگهش دارید: استراحت کردن بین حرکات و ست های ورزشی به عضلات اجازه می دهند مقداری ریکاوری کنند بنابراین می توانید به کارتان ادامه دهید. اما این استراحت ها را بین 30 تا 60 ثانیه نگه دارید، اگر - تلفن اجاره قلیان کاشانی - برای مدت زمان زیادی استراحت کنید، ضربان قلبتان کند می شود و بدن رو به سرد شدن می رود. بعلاوه ممکن است با این استراحت طولانی مدت انگیزه تان برای ادامه ورزش را هم از دست بدهید.

4- روی تنفستان تمرکز کنید: وقتی پیش رفتن سخت می شود، به نحوه تنفستان - تلفن اجاره قلیان کاشانی - بازگردید. این کار نه تنها باعث می شود بیشتر با حرکتتان مرتبط شوید،بلکه اکسیژن به عضلاتی که در حال فعالیت هستند نیز می رسد. برای پیشگیری از خستگی، با داخل کشیدن نفس ستون فقرات را بکشید و همینطور که عضلات فعالیت می کنند خارجش کنید.

5- کافئین: برای دریافت انرژی اضافه هنگام ورزش، قبل از شروع کار کمی کافئین دریافت کنید. تحقیقات نشان داده مصرف مقداری کافئین قبل از ورزش می تواند استقامتتان را افزایش دهد. به جای - تلفن اجاره قلیان کاشانی - اینکه - تلفن اجاره قلیان کاشانی - خود را با قهوه پر کنید ما اسپرسو را پیشنهاد می کنیم.

6- چالش را قبول کنید: گاهی دانستن اینکه ورزش پیش رو دشوار است کمک می کند از نظر ذهنی و جسمی خود را برایش آماده کنید. برای مواقعی که کار سخت می شود خوب است با جملاتی به خود - تلفن اجاره قلیان کاشانی - انگیزه دهید: ” تو از پس هر کاری بر میای، حداقل یک یا دو دقیقه دیگه تحمل - تلفن اجاره قلیان کاشانی - کن ” یا ” اجازه نده کمبودها تسلیمت کنن ”


ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
instagram