تهران و شهرستان ها
لوگو

تلفن الو قلیون فوری گیشا


سفارش قلیون معمولی، عربی و اسپشیال

توجه! توجه! توجه!
* زمان استفاده از هر قلیان یک ساعت میباشد.
* قیمت سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) هر 30 هزار تومان میباشد. سری اضافه شامل زمان اضافی برای در اختیار داشتن قلیون جهت استفاده از سری میباشد. بنابراین نگران زمان نباشید.
* قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما میگردد. قلیون های معمولی عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.

*نکات بهداشتی*
قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه میشوند.
هر روز، شیشه، تنه و سری قلیون ها کامل شسته میشوند.
دود تنباکو سرطان زا است
قلیون عرق نعنا فاقد تنباکو و دود است

متن مطلب      کل مطالب     

تلفن سفارش : 09105084977


کد مطلب: 06202.html

۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۴

با 6 روش عضلاتی سالم تر داشته باشید

افرادی که خواهان کاهش وزن در محدوده سالم هستند، رژیم های غذایی موثر را در کنار ورزش های هوازی انتخاب می کنند و این بهترین روش کاهش وزن است.

قُل قُل:افرادی که خواهان کاهش وزن در محدوده سالم - تلفن الو قلیون فوری گیشا - هستند، رژیم - تلفن الو قلیون فوری گیشا - های غذایی موثر را در کنار ورزش های هوازی انتخاب می کنند و - تلفن الو قلیون فوری گیشا - این بهترین روش کاهش وزن است.

به گزارش بنابر اخبار قُل قُل به نقل از سلامت نیوز به نقل از آوای سلامت، در این میان نباید - تلفن الو قلیون فوری گیشا - از این نکته غافل بود - تلفن الو قلیون فوری گیشا - که به دست آوردن عضلات نیز باعث افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن می ‌شود. در اینجا 6 روش که برای داشتن عضلاتی بزرگتر مورد پیشنهاد پزشکان است، را می توانید بیشتر بشناسید:

وارد کردن فشار به عضلات: بدن شما خود را به دسته ‌ای از شرایط از جمله فشارهای عضلانی عادت می - تلفن الو قلیون فوری گیشا - ‌دهد. به همین دلیل هم وقتی عضلات برای مدت طولانی یک فشار ثابت و یکنواخت دریافت کنند، نیازی به رشد بیشتر نمی‌ بیند. به ‌یاد داشته باشید که ایده ‌آل ‌ترین تعداد هر ست از حرکات بدنسازی - تلفن الو قلیون فوری گیشا - 8 تا 12 بار است. توجه - تلفن الو قلیون فوری گیشا - داشته باشید که وزنه‌ها را طوری تنظیم - تلفن الو قلیون فوری گیشا - کنید که نه کمتر و نه بیشتر از 8 تا 12 - تلفن الو قلیون فوری گیشا - بار در هر ست - تلفن الو قلیون فوری گیشا - نتوانید یک حرکت را انجام دهید.

تغذیه مناسب: تمرینات عضلانی، بافت ‌های عضلات را تجزیه می ‌کند. سپس در زمان استراحت، این بافت‌ ها با دریافت مواد غذایی دوباره ترمیم می ‌شوند. میزان تغذیه باید با شدت و - تلفن الو قلیون فوری گیشا - میزان تمرینات عضلانی تناسب داشته باشد. هرچه بیشتر ورزش کنید، عضلات برای ترمیمنیاز به غذای بیشتری دارد. قبل از شروع بدن‌سازی از مربی یا پزشک تغذیه، یک برنامه برای رژیم غذایی دریافت کنید. همچنین فراموش نکنید که عضله مساوی است - تلفن الو قلیون فوری گیشا - با پروتئین. این تساوی رمز تمرینات عضلانی است. بیشترین بخش رژیم غذاییتان باید شامل - تلفن الو قلیون فوری گیشا - پروتئین باشد چراکه اولین ماده غذایی ترمیم کننده عضلات پروتئین است. مربی ورزش یا پزشک ورزشی و تغدیه می‌ تواند میزان پروتئین مورد نیاز بدن شما محاسبه کند. ولی به طور کلی مردان 9 تا 13 سال به 34 گرم، 14 تا 18 سال به 52 گرم، 19 سال به بالا به 56 گرم پروتئین در روز نیاز دارند. این میزان در زنان 9 تا 13 سال 34 گرم، 14 سال به بالا، 46 گرم، زنان شیرده و 50 سال به بالا، 71 گرم در روز است. یک تخمین دیگر برای به دست آوردن مقدار مورد نیاز پروتئین،2 - تلفن الو قلیون فوری گیشا - گرم پروتئین خالص به ازای هر یک کیلوگرم از وزن بدن است. گوشت مرغ، گوشت گوساله، تخم مرغ، لبنیات، غذاهای دریایی، مغزها و حبوبات مثل سویا - تلفن الو قلیون فوری گیشا - و فندق سرشار از پروتئین هستند.

نوشیدن آب: رساندن آب کافی - تلفن الو قلیون فوری گیشا - به بدن هنگام ورزش باعث متعادل گشتن فرآیند آزاد شدن انرژی می ‌شود. بعضی از افراد برای افزایش حجم و ترمیم بهتر عضلات از مکمل ‌های پروتئین و آمینو اسید‌ها استفاده می ‌کنند، این ترکیبات در کلیه تبدیل به اوره - تلفن الو قلیون فوری گیشا - می ‌شوند و برای دفع آن ‌ها و جلوگیری از بروز آثار مخرب به کلیه باید آب فراوان نوشید.

پرهیز از - تلفن الو قلیون فوری گیشا - حرکات بیش از حد هوازی: اگر هدفتان کاهش وزن و چربی بدن است، تمرینات هوازی تنها گزینه شما برای ورزش است. ولی اگر به فکر افزایش حجم عضلات هستید، این حرکات حجم عضلات شما را به دلیل افزایش میزان هورمون های کاتابولیک، کاهش می‌ دهد. بلافاصله بعد از تمرینات هوازی، بدن‌سازی با وزنه و دستگاه را انجام دهید. تمرینات هوازی حداکثر 20 دقیقه و در بازه‌ های زمانی کوتاه با سرعت بالا باید انجام شود. - تلفن الو قلیون فوری گیشا - برای مثال برای 4 تا 5 دقیقه با سرعت و شدت زیاد یک حرکت هوازی را انجام دهید، سپس شدت و سرعت را کاهش و دوباره همین بازه کوتاه را تکرار کنید.

خواب کافی: عضلات بعد - تلفن الو قلیون فوری گیشا - از تمرین و در زمان - تلفن الو قلیون فوری گیشا - استراحت ترمیم و حجیم می‌شوند. در زمان خواب این میزان به حداکثر خود می‌رسد. علاوه بر این، ترشح هورمون رشد در - تلفن الو قلیون فوری گیشا - زمان خواب به بیشترین میزان - تلفن الو قلیون فوری گیشا - خود می‌ رسد و سطح - تلفن الو قلیون فوری گیشا - متابولیسم بدن در این زمان به کمترین حد می ‌رسد - تلفن الو قلیون فوری گیشا - و عضلات اجازه استفاده از منابع بدن برای ترمیم را دریافت می‌ کنند.

حفظ آرامش: استرس باعث ترشح کورتیزول می‌ شود. به خاطر داشته باشید - تلفن الو قلیون فوری گیشا - که با افزایش پرخاشگری و استرس هیچ پیشرفتی در بدنسازی نخواهید داشت و افراد آرام بیشتر - تلفن الو قلیون فوری گیشا - در افزایش حجم عضلات موفق می ‌شوند.


منبع:www.webmd.com

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
instagram