تهران و شهرستان ها
لوگو

تلفن قلیون روشن اختیاریه


سفارش قلیون معمولی، عربی و اسپشیال

توجه! توجه! توجه!
* زمان استفاده از هر قلیان یک ساعت میباشد.
* قیمت سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) هر 30 هزار تومان میباشد. سری اضافه شامل زمان اضافی برای در اختیار داشتن قلیون جهت استفاده از سری میباشد. بنابراین نگران زمان نباشید.
* قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما میگردد. قلیون های معمولی عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.

*نکات بهداشتی*
قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه میشوند.
هر روز، شیشه، تنه و سری قلیون ها کامل شسته میشوند.
دود تنباکو سرطان زا است
قلیون عرق نعنا فاقد تنباکو و دود است

متن مطلب      کل مطالب     

تلفن سفارش : 09105084977


کد مطلب: 06085.html

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۴

بهترین ورزش ها برای مبتلایان به دیابت نوع 2

ابتلا به دیابت نوع 2 یک دلیل دیگر به شما می دهد تا ورزش را در برنامه روزانه تان حتما بگنجانید. ورزش روزانه به شما این امکان را می دهد که کنترل قند خون موثر داشته باشید، فشار خون و کلسترول تان را مدیریت کنید و خطر عوارض دیابت از جمله عوارض قلبی، چشمی، کلیوی و عصبی را کاهش دهید.

قُل قُل:ابتلا به دیابت نوع 2 یک دلیل دیگر به شما می دهد تا - تلفن قلیون روشن اختیاریه - ورزش را در برنامه روزانه تان حتما بگنجانید. ورزش روزانه به شما این امکان را می دهد که کنترل قند خون موثر داشته باشید، فشار خون و کلسترول - تلفن قلیون روشن اختیاریه - تان را مدیریت کنید - تلفن قلیون روشن اختیاریه - و خطر عوارض دیابت از جمله عوارض قلبی، چشمی، کلیوی - تلفن قلیون روشن اختیاریه - و عصبی را کاهش - تلفن قلیون روشن اختیاریه - دهید.

به گزارش بنابر اخبار قُل قُل به نقل از سلامت نیوز به نقل از آوای سلامت ،مزایای ورزش برای کسانی که همین حالا با دیابت نوع 2 مواجه هستند، از این قرار است:

کنترل بهتر قند خون: با ورزش کردن مقاومت سلول های بدن به انسولین کم می شود و اثر انسولین در بدن افزایش می یابد.

کاهش چربی: ورزش منظم باعث کاهش چربی خون مخصوصا تری گلیسرید می گردد، و میزان چربی مفید خون را افزایش می دهد.

تعادل وزن: ورزش نقش بسیار مهمی در کنترل وزن دارد، و کنترل - تلفن قلیون روشن اختیاریه - وزن نقش بسیار مهمی در کنترل دیابت دارد.

برای شروع فعالیت ورزشی باید ابتدا با پزشکتان مشورت نمایید. چناچه شما دچار عوارض دیابت شده اید برخی فعالیت - تلفن قلیون روشن اختیاریه - های ورزشی برای شما ممنوع است. بنابراین پزشک ممکن - تلفن قلیون روشن اختیاریه - است در صورت نیاز برای - تلفن قلیون روشن اختیاریه - شما قبل از شروع ورزش چکاپ در خواست کند. که شامل معاینات قلبی، کلیوی و معاینه چشم است.

همچنین شما نیاز دارید برای دریافت بهترین برنامه ورزشی با پزشک تان در تماس باشید. مطمئن باشید که بهترین گزینه های ورزشی شامل ورزش های هوازی برای تقویت قلب و عروق است. این ورزش ها بنا بر آخرین دستورالعمل ها باید حداقل 150 دقیقه در هفته انجام شود.

ورزش های استقامتی: در این نوع ورزش، فرد به مدت 20 تا 25 دقیقه با شدت کم تا متوسط به صورت مداوم ورزش هایی از قبیل شنا، پیاده روی، بالا و پایین - تلفن قلیون روشن اختیاریه - رفتن از پله ها و باغبانی را انجام می دهد. این حرکات با افزایش ضربان قلب و تعداد تنفس باعث بهبود سلامت قلبی عروقی می شوند. این نوع ورزش ها بهترین گزینه برای مبتلایان به دیابت هستند. فقط کافیست برای انجام هر نوع حرکت ورزشی جدید با پزشک تان از نظر امن بودن آن حرکت مشورت کنید.

تمرینات انعطاف پذیری عضلات: تمرینات قدرتی مانند وزنه برداری نه تنها منجر به تقویت عضلات و استخوان ها می شود بلکه حساسیت به انسولین را بهبود بخشید و به کنترل موثرتر قند خون کمک می کند. دستورالعمل های جاری تاکید می کنند که این ورزش ها باید حداقل دو تا سه بار در هفته به علاوه - تلفن قلیون روشن اختیاریه - ورزش های هوازی انجام شوند.

ورزش های - تلفن قلیون روشن اختیاریه - کششی: تمرینات انعطاف پذیری و کششی برای حفظ تناسب - تلفن قلیون روشن اختیاریه - اندام در مبتلایان به دیابت نوع 2 بسیار موثرند و باید بعد از ورزش های هوازی و قدرتی انجام شوند. یوگا در این میان انتخاب مناسبی است و به کنترل قند خون کمک می کند.

اگر شما دارای فشار خون بالا هستید:

اگر شما دچار عوارضی از دیابت مانند فشار خون بالا هستید، نیازی نیست که از ورزش صرف نظر کنید، فقط ممکن است پزشک تان انجام برخی از ورزش های خاص را برای شما قدغن کند. برای - تلفن قلیون روشن اختیاریه - مثال چشم پوشی - تلفن قلیون روشن اختیاریه - از فعالیت های بسیار شدید مانند بلند کردن اجسام سنگین ضروری است اما ورزش های هوازی مانند پیاده روی و تمرینات قدرتی معتدل را می توانید به راحتی انجام دهید.

اگر شما مبتلا به پای دیابتی هستید:

اگر دچار آسیب عصبی دیابتی مانند پای دیابتی شده اید، از حرکات با تاثیر بالا باید جلوگیری کنید، مانند دویدن و پریدن. با این - تلفن قلیون روشن اختیاریه - حال انجام ورزش هایی - تلفن قلیون روشن اختیاریه - مانند پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا با شدت متوسط به طور کلی مفیدند. شما باید در انتخاب کفش مناسب برای انجام - تلفن قلیون روشن اختیاریه - این حرکات ورزشی دقت کنید. بعد از انجام تمرینات ورزشی نیز حتما وضعیت سلامتی کف پای تان را چک کنید و هر مشکلی را به اطلاع پزشک تان برسانید.

اگر شما مبتلا به عوارض چشمی هستید:

در صورت ابتلا به رتینوپاتی دیابتی، که به شبکیه چشم صدمه می - تلفن قلیون روشن اختیاریه - زند، از حرکات بسیار شدید مانند بلند کردن اجسام سنگین و فعالیت های - تلفن قلیون روشن اختیاریه - با فشار بالا پرهیز کنید.

زمان مناسب برای ورزش کردن:

شما باید در هر هفته 3 تا 5 بار به انجام تمرینات ورزشی بپردازید.

بهترین زمان برای انجام تمرینات ورزشی 1 ساعت بعد از صرف غذا - تلفن قلیون روشن اختیاریه - است.

در صورتی که قند خونتان خیلی بالا و یا خیلی پایین - تلفن قلیون روشن اختیاریه - است، از ورزش کردن خودداری کنید.

معمولا پیشنهاد می شود زمانی که قند خون کمتر از 100 میلی گرم بر دسی لیتر باشد، بین 15 تا 30 گرم کربوهیدرات مصرف شود.

در صورتی - تلفن قلیون روشن اختیاریه - که قند خون بالای 300 میلی گرم بر دسی لیتر باشد بهتر است هیچ گونه فعالیت ورزشی انجام نشود.

اقدامات لازم در حین ورزش کردن

برای افراد دیابتی رعایت یکسری نکات در طول انجام ورزش ضروری - تلفن قلیون روشن اختیاریه - است مانند:

قبل و - تلفن قلیون روشن اختیاریه - بعد - تلفن قلیون روشن اختیاریه - از انجام فعالیت ورزشی قند خون خود را کنترل کنید.

شما بايد هميشه قبل از شروع ورزش به مدت 5 تا 10 دقيقه با انجام حركات كششي بدن خود را گرم كنيد.

مصرف - تلفن قلیون روشن اختیاریه - انسولين خود را با مشاوره پزشك تان تنظيم كنيد.

كفش و جوراب مناسب براي ورزش كردن انتخاب كنيد.

از يك دستبند و يا گردنبند كه مشخصات شما و بيماري شما بر روي آن موجود است استفاده كنيد.

در طول ورزش هر نيم ساعت يك ليوان آب بنوشيد.

مقداري كربوهيدرات سريع الاثر(مثل قند ) همراه خود داشته باشيد تا در صورت افت قند خون از آن استفاده كنيد.

در طول ورزش با توجه به شدت و زمان ورزش ميزان كالري دريافتي و انسولين را با توجه به قند خونتان تنظيم نماييد.

در صورت انجام ورزشهای سنگین مانند کوهنوردی - تلفن قلیون روشن اختیاریه - باید میزان انسولین تزریقی شما کاهش یابد.

از ورزش دادن محلهای تزریق انسولین خودداری کنید.

نیم ساعت قبل از شروع ورزش یک میان وعده مصرف کنید.

منبع:healthguides.healthgrades

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
instagram