تهران و شهرستان ها
لوگو

سفارش الو قلیان شهرک غرب


سفارش قلیون معمولی، عربی و اسپشیال

توجه! توجه! توجه!
* زمان استفاده از هر قلیان یک ساعت میباشد.
* قیمت سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) هر 30 هزار تومان میباشد. سری اضافه شامل زمان اضافی برای در اختیار داشتن قلیون جهت استفاده از سری میباشد. بنابراین نگران زمان نباشید.
* قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما میگردد. قلیون های معمولی عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.

*نکات بهداشتی*
قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه میشوند.
هر روز، شیشه، تنه و سری قلیون ها کامل شسته میشوند.
دود تنباکو سرطان زا است
قلیون عرق نعنا فاقد تنباکو و دود است

متن مطلب      کل مطالب     

تلفن سفارش : 09105084977


کد مطلب: 06191.html

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۸

خواب راحت در ماه رمضان با سه راهکار کلیدی

متخصص طب کار و فلوشیپ اختلالات خواب و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: به راحتی با رعایت چند نکته می شود کمبود خواب ماه مبارک رمضان را جبران کرد.

قُل قُل: متخصص طب کار و فلوشیپ اختلالات خواب و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: به راحتی با رعایت چند نکته می شود کمبود خواب ماه مبارک رمضان را جبران کرد.


به گزارش بنابر اخبار قُل قُل به نقل از سلامت نیوز به نقل از میزان، مجاهده سلمانی متخصص طب کار و فلوشیپ اختلالات خواب و عضو - سفارش الو قلیان شهرک غرب - هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد،در توضیح بهداشت خواب اظهار داشت: بهداشت خواب به - سفارش الو قلیان شهرک غرب - معنی این است که ساعت خواب و بیداری باید منظم باشد.

وی در مورد راحتی در خواب گفت: شب - سفارش الو قلیان شهرک غرب - ها باید از مصرف غذاهای حجیم و پرکالری پرهیز کنیم وحواسمان باشد از سر شب که در خانه چراغ های زیادی روشن است - سفارش الو قلیان شهرک غرب - از ساعت 9 شب به بعد لامپ های خانه را کم کم خاموش کنیم و خانه به - سفارش الو قلیان شهرک غرب - سمت تاریکی برود تا مغز برای زمان خواب آماده بشود.

این متخصص افزود:برای روز اگر فرد می خواهد فعالیت بدنی شدید داشته باشد باید - سفارش الو قلیان شهرک غرب - قبل از تاریک شدن هوا این فعالیت های ورزشی را انجام دهد. از ساعت 9 - سفارش الو قلیان شهرک غرب - شب به بعد فعالیت ورزشی و بدنی شدید را توصیه نمی کنیم و در ساعات آخر شب - سفارش الو قلیان شهرک غرب - بدن باید آرامش داشته باشد.

به گفته سلمانی افراد باید از مصرف مواد کافیین دار ، چای، قهوه، نوشابه های گاز دار در شب ها بعد از ساعت 9 شب خودداری کنند.همچنین استفاده از تبلت،تلفن همراه و وسایل الکترونیکی ممنوع است و نباید از نور های مصنوعی که زمان خواب را به عقب می اندازد خودداری کنیم.

وی افزود: کمبود یا - سفارش الو قلیان شهرک غرب - وجود برخی از مواد غذایی ممکن است باعث به هم خوردن برنامه ساعت خواب ما شوند، خیلی مهم است اگر فردی رژیم می گیرد زیر نظر شخص متخصص تغذیه باشد و کمبودهای بدن را بداند و آن ها را جبران کند ، رژیم غیر اصولی می تواند چرخه - سفارش الو قلیان شهرک غرب - خواب را به هم بزند.

وی با اشاره به اینکه سیستم خواب در ماه مبارک رمضان تغییر می کند،تاکید کرد:فرد روزه دار مقداری از شب را برای سحری به اجبار بیدار است. توصیه می کنم حتما مقدار کمبود خواب جبران شود چرا که در غیر اینصورت کاهش تمرکز و دقت و خواب آلودگی برای فرد در طول روز ایجاد می شود.

به گفته این متخصص، کمبود خواب سحر به راحتی قابل جبران است. اگر برنامه ریزی خوبی داشته باشیم،هم از معنویات این ماه استفاده می - سفارش الو قلیان شهرک غرب - کنیم و هم ساعت خواب کافی داریم تا در کارهایمان اختلال ایجاد نشود.

سلمانی افزود:یک سری خصوصیات فردی در خواب افراد است که هرفردی باید آن را بشناسد. مثلا فردی شب زود می خوابد و صبح زود بیدار می شود، این افراد در ماه رمضان هیچ مشکلی ندارند، ولی افرادی هستند که شب دیر می خوابند و صبح زود بیدار می شوند. این افراد به خاطر استفاده از ابزارهای الکترونیکی بعد از سحر خوابشان به هم می ریزد، آنها با رعایت چند توصیه ساده می توانند بعد از سحر خوب بخوابند.افراد روزه دار سحر را کوتاه بیدار باشند و مدت زمان زیادی صرف پختن و - سفارش الو قلیان شهرک غرب - آماده کردن غذا نکنند،این افراد باید در محیطی آرام - سفارش الو قلیان شهرک غرب - و بدون سر و صدا غذا را صرف - سفارش الو قلیان شهرک غرب - کرده و - سفارش الو قلیان شهرک غرب - نور محیط باید خیلی کم باشد. همچنین از مصرف چای نوشیدنی کافیین دار کمتر استفاده شده و در - سفارش الو قلیان شهرک غرب - سحر و بیشتر از آب به عنوان - سفارش الو قلیان شهرک غرب - نوشیدنی استفاده شود.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
instagram