تهران و شهرستان ها
لوگو

شماره سرویس قلیون فرحزاد


سفارش قلیون معمولی، عربی و اسپشیال

توجه! توجه! توجه!
* زمان استفاده از هر قلیان یک ساعت میباشد.
* قیمت سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) هر 30 هزار تومان میباشد. سری اضافه شامل زمان اضافی برای در اختیار داشتن قلیون جهت استفاده از سری میباشد. بنابراین نگران زمان نباشید.
* قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما میگردد. قلیون های معمولی عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.

*نکات بهداشتی*
قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه میشوند.
هر روز، شیشه، تنه و سری قلیون ها کامل شسته میشوند.
دود تنباکو سرطان زا است
قلیون عرق نعنا فاقد تنباکو و دود است

متن مطلب      کل مطالب     

تلفن سفارش : 09105084977


کد مطلب: 06166.html

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۴

ورزش‌های مخصوص مبتلایان به فشار خون

نتایج تحقیق‌ها نشان داده که ورزش، شدت و بروز عوامل خطرزای قلبی- عروقی و همچنین پرفشاری خون را کاهش می‌دهد و داشتن فعالیت ورزشی منظم باعث می‌شود گاهی مصرف داروی فشارخون کاهش پیدا کند و متعاقب آن خطر مرگ زودرس نیز کم شود.

قُل قُل-*حمید مهدوی‌محتشم: نتایج تحقیق‌ها نشان داده که ورزش، شدت و بروز عوامل خطرزای قلبی- عروقی و همچنین پرفشاری خون را کاهش می‌دهد و داشتن فعالیت ورزشی منظم باعث می‌شود گاهی مصرف داروی فشارخون کاهش پیدا کند و - شماره سرویس قلیون فرحزاد - متعاقب آن خطر مرگ زودرس نیز کم شود.

به گزارش بنابر اخبار قُل قُل به نقل از سلامت نیوز به نقل - شماره سرویس قلیون فرحزاد - از هفته نامه سلامت، فشارخون بالا یکی از شایع‌ترین بیماری‌های حال حاضر است که میلیون‌ها نفر از افراد جوامع مختلف به آن مبتلا هستند. اگرچه آن را می‌توان از طریق درمان‌های دارویی کاهش داد ولی اگر دارو‌های ضدفشارخون برای همه افراد موثر واقع نشود، کیفیت زندگی افراد مختل خواهد شد. پزشکان معتقدند تغییرات در شیوه زندگی، می‌تواند یکی از راهکارهای موثر در کنترل فشارخون بالا باشد.

نتایج تحقیقات متعدد حاکی از آن است که رابطه معکوسی بین سطح آمادگی جسمانی و فشارخون وجود دارد و مطالعه‌های مداخله‌ای نشان می‌دهند تمرین‌های ورزشی مناسب می‌تواند باعث کاهش فشارخون شود. نتایج تحقیق‌ها نشان داده که ورزش، شدت و بروز عوامل خطرزای قلبی- عروقی و همچنین پرفشاری خون را کاهش می‌دهد و داشتن فعالیت ورزشی منظم باعث می‌شود گاهی مصرف داروی فشارخون کاهش پیدا کند و متعاقب آن خطر مرگ زودرس نیز کم شود. افراد مبتلا به فشارخون در صورتی که فشارخون کنترل‌شده‌ای داشته باشند یعنی فشار سیستولیک آنها بالای 16 و فشار دیاستول آنها بالای 10 نباشد، می‌توانند با شروع برنامه ورزشی سعی کنند همین فشارخون متوسط - شماره سرویس قلیون فرحزاد - را کنترل کنند. در ادامه این مطلب، یک برنامه پیاده‌روی همراه چند حرکت ورزشی که به گردش خون و کاهش فشارخونتان - شماره سرویس قلیون فرحزاد - کمک می‌کند به شما پیشنهاد می‌دهیم البته توجه داشته باشید که در اجرای حرکات، تنفس شکمی را فراموش نکنید.


حرکت اول
در حالت ایستاده پاها را جفت کنید. دست‌هایتان در کنار بدن قرار گرفته و سپس آنها را از طرفین به - شماره سرویس قلیون فرحزاد - سمت بالا برده و در همین حالت، پاها را نیز باز کرده و سپس جمع کنید. در این بین دست‌ها را نیز به حالت اولیه برگردانید. سپس حرکت را بدون مکث و پیاپی 15 مرتبه تکرار کنید.


حرکت دوم
در وضعیت درازکش به پشت قرار گرفته و با - شماره سرویس قلیون فرحزاد - خم کردن زانوها کف پا را روی زمین قرار دهید. سپس با انقباض همزمان عضلات شکم (شکم را به داخل ببرید) و باسن، لگن و کمر را از زمین جدا کنید و این وضعیت را حفظ کنید. تمرین را 3 مرتبه و هر مرتبه 15 ثانیه انجام دهید. استراحت بین هر مرتبه تمرین 5 ثانیه باشد.


حرکت سوم
به‌صورت طاقباز خوابیده، با گرفتن ساق پا جفت زانو را به داخل سینه بیاورید. وضعیت را 1 دقیقه حفظ کنید.


حرکت چهارم
جفت زانو بنشینید و مشابه تصویر به جلو خم شوید و دست‌ها را در کنار بدن قرار دهید. وضعیت را 2 دقیقه حفظ کنید.


حرکت پنجم
مشابه تصویر بنشینید و کف پاها را به یکدیگر بچسبانید. 1 تا 2 دقیقه وضعیف را حفظ کنید. 15 ثانیه استراحت کنید و 2 مرتبه دیگر نیز تمرین یاد شده را تکرار کنید.


در ستایش ورزش‌ هوازی
ورزش‌های - شماره سرویس قلیون فرحزاد - هوازی باعث تعدیل فشارخون می‌شوند و برای انجام این ورزش‌ها لازم نیست هر روز چند - شماره سرویس قلیون فرحزاد - ساعت را در سالن ورزشی بگذرانید. افزودن فعالیت جسمی با شدت متوسط به برنامه روزانه زندگی‌تان هم می‌تواند موثر - شماره سرویس قلیون فرحزاد - باشد. در واقع هر فعالیتی که سرعت ضربان قلب و تنفس شما را افزایش دهد یک تمرین هوازی به‌شمار می‌آید. انجام کارهایی مانند چمن‌زنی، سابیدن کف اتاق، جمع کردن آشغال‌ها، ورزش‌های فعال مانند بسکتبال و تنیس، بالا رفتن از پله‌ها، پیاده‌روی، دویدن آرام، دوچرخه سواری - شماره سرویس قلیون فرحزاد - و شنا از جمله ورزش‌های مفید هوازی در کاهش فشارخون محسوب می‌شوند.

*عضو انجمن آسیب‌شناسی‌ ورزشی و حرکات اصلاحی دانشگاه تهران


ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
instagram