تهران و شهرستان ها
لوگو

قلیون ذغال روشن پاسداران


سفارش قلیون معمولی، عربی و اسپشیال

توجه! توجه! توجه!
* زمان استفاده از هر قلیان یک ساعت میباشد.
* قیمت سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) هر 30 هزار تومان میباشد. سری اضافه شامل زمان اضافی برای در اختیار داشتن قلیون جهت استفاده از سری میباشد. بنابراین نگران زمان نباشید.
* قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما میگردد. قلیون های معمولی عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.

*نکات بهداشتی*
قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه میشوند.
هر روز، شیشه، تنه و سری قلیون ها کامل شسته میشوند.
دود تنباکو سرطان زا است
قلیون عرق نعنا فاقد تنباکو و دود است

متن مطلب      کل مطالب     

تلفن سفارش : 09105084977


کد مطلب: 06086.html

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۰

10 حرکت یوگا برای افزایش انعطاف پذیری بدن

بیشتر افراد تصور می‌کنند کسانی که انعطاف‌پذیری بالایی دارند می‌توانند حرکات یوگا را انجام دهند. با این حال انجام حرکات یوگا می‌تواند خود به افزایش انعطاف‌پذیری بدن کمک کند.

قُل قُل:بیشتر افراد تصور - قلیون ذغال روشن پاسداران - می‌کنند - قلیون ذغال روشن پاسداران - کسانی که انعطاف‌پذیری بالایی دارند می‌توانند حرکات یوگا را انجام دهند. با این حال انجام حرکات یوگا می‌تواند خود به افزایش انعطاف‌پذیری بدن کمک کند.

به‌ گزارش ‌ بنابر اخبار قُل قُل به نقل از سلامت نیوز به نقل از - قلیون ذغال روشن پاسداران - ایسنا ، برای انجام حرکات یوگا - قلیون ذغال روشن پاسداران - باید پنج قانون - قلیون ذغال روشن پاسداران - زیر را همیشه در نظر داشته باشید.

1. باید همیشه مرتب نفش بکشید در هر حرکت حداقل باید پنج یا شش دم بگیرید.

2. عضلات بدن - قلیون ذغال روشن پاسداران - را فعال نگه دارید، اما نفس را در - قلیون ذغال روشن پاسداران - سینه حبس نکنید.

3. ستون فقرات را در حالت عادی نگه - قلیون ذغال روشن پاسداران - دارید و آن را به سمت جلو یا عقب خم نکنید.

4. چرخش از کمر انجام می‌شود نه از شانه ها

5. هنگامی که خم می شوید از ناحیه لگن خم شوید نه از وسط - قلیون ذغال روشن پاسداران - کمر

حرکات یوگایی که برای افزایش انعطاف پذیری مناسب هستند.

1. باز - قلیون ذغال روشن پاسداران - کردن عضلات بالای سینه و بالای کمر

این حرکت را به صورت نشسته یا ایستاده می‌توانید انجام دهید. آرنج‌ها را خم کنید و دست ها را جلوی سینه داشته باشید. دو دست را مشت کنید و آنها را روبروی هم قرار دهید. مشت‌ها را از هم دور کنید و دوباره به هم نزدیک کنید در این حرکت احساس می‌کنید که سینه باز می‌شود و کمر منقبض می‌شود. در حرکت دیگر دست‌ها را از جلو - قلیون ذغال روشن پاسداران - دور خود بپیچید طوری که انگار خود را بغل کرده‌اید. سر را پایین بیاورید و دوباره بالا ببرید. این کار باعث می‌شود که در کمر احساس کشش خوبی داشته باشید. جای دست‌ها را با هم عوض کنید و دوباره حرکت - قلیون ذغال روشن پاسداران - را انجام - قلیون ذغال روشن پاسداران - دهید.

2. باز کردن عضلات سینه و شانه

این حرکت را می‌توانید نشسته یا ایستاده انجام دهید. یک حوله را مقابل - قلیون ذغال روشن پاسداران - خود نگهدارید و سر آن را در یک دست داشته باشید. با بالا بردن دست‌ها حوله را بالای سر ببرید. با پایین آوردن دست‌ها حوله را پشت - قلیون ذغال روشن پاسداران - بدن ببرید.

3. چرخش ستون فقرات به صورت نشسته

این حرکت برای کاهش فشار بر روی بدن مناسب است. در حالی که بر روی صندلی نشسته‌اید پاها را به سمت چپ بچرخانید. به ‌این‌ ترتیب بدن به سمت چپ چرخیده می‌شود و صورت به سمت پشت صندلی - قلیون ذغال روشن پاسداران - می‌رود. اگر گردن شما امکان چرخیدن کامل و نگاه کردن به پشت شانه، چپ را می‌دهد این کار را انجام دهید، اما اگر این - قلیون ذغال روشن پاسداران - امکان وجود ندارد به گردن فشار نیاورید. این حرکت را بر روی سمت راست نیز انجام دهید.

4. چرخش با ایستادن

در این حالت در حالی که ایستاده‌اید - قلیون ذغال روشن پاسداران - یک پا را بر روی صندلی قرار دهید، زانو باید زاویه 90 درجه داشته باشد و بدن را به سمت این پا از ناحیه کمر بچرخانید و با دست مخالف این پا را فشار دهید. این حرکت را بر هر دو طرف انجام دهید.

5. چرخش در کنار دیوار

یک صندلی را در کار دیوار قرار دهید. - قلیون ذغال روشن پاسداران - روبروی صندلی بایستید و پایی که کنار دیوار است بر - قلیون ذغال روشن پاسداران - روی صندلی قرار دهید. بدن را به سمت - قلیون ذغال روشن پاسداران - دیوار بچرخانید و کف دست‌ها را بر روی دیوار قرار دهید. این حرکت را بر هر دو طرف بدن انجام دهید.

6. خم شدن کنار دیوار

این حرکت باعث باز شدن عضلات کمر می‌شود.

با فاصله از دیوار - قلیون ذغال روشن پاسداران - بایستید طوری که صورت شما به سمت دیوار باشد. از ناحیه کمر خم شوید و دست‌ها را بر روی دیوار قرار دهید. بدن باید با پاها زاویه 90 درجه بسازد. پاها را کمی عقب بگذارید تا در بدن کشش ایجاد شود.

7. خم شدن در کنار صندلی

با فاصله کمی از صندلی بایستید. با زاویه 90 درجه خم شوید و دست‌ها را بر روی پشتی صندلی قرار دهید. می‌توانید این کار - قلیون ذغال روشن پاسداران - را با قسمت پایینی صندلی هم انجام دهید. به ‌این‌ ترتیب بیشتر به سمت پایین خم شوید.

8. - قلیون ذغال روشن پاسداران - خم ش دن به سمت جلو در حالت نشسته

بر روی زمین بنشینید یک پا را به سمت جلو دراز کنید و دیگر قرار دهید. یک حوله را دور پایی که به سمت جلو دراز شده است بیاندازید و سر آن را با دست‌ها نگه دارید. از ناحیه کمر به سمت جلو خم شوید و دوباره کمر را صاف کنید. این حرکت را چندین بار تکرار کنید.

9 . کشش پا در کنار دیوار

این حرکت برای همسترینگ مناسب است. در کنار زاویه یک دیوار دراز بکشید یک پا را در کنار دیوار دراز کنید و یک پا را بر روی دیوار بگذارید.

10. حرکت تعادلی

در کنار یک صندلی - قلیون ذغال روشن پاسداران - بایستید دست‌ها را بر روی پشتی صندلی قرار دهید. یک - قلیون ذغال روشن پاسداران - پا را از روی زمین بلند کنید و پشت بدن دراز کنید. می‌توانید این حرکت را از بغل نیز انجام دهید. برای این کار یک دست را برای پشتی صندلی قرار دهید و پایی که کنار - قلیون ذغال روشن پاسداران - صندلی نیست را از بغل دراز - قلیون ذغال روشن پاسداران - کنید. این حرکت را بر روی هر طرف از بدن انجام دهید.
منبع:My fitness pal


ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
instagram