تهران و شهرستان ها
لوگو

قلیون یک بار مصرف شهرآرا


سفارش قلیون معمولی، عربی و اسپشیال

توجه! توجه! توجه!
* زمان استفاده از هر قلیان یک ساعت میباشد.
* قیمت سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) هر 30 هزار تومان میباشد. سری اضافه شامل زمان اضافی برای در اختیار داشتن قلیون جهت استفاده از سری میباشد. بنابراین نگران زمان نباشید.
* قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما میگردد. قلیون های معمولی عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.

*نکات بهداشتی*
قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه میشوند.
هر روز، شیشه، تنه و سری قلیون ها کامل شسته میشوند.
دود تنباکو سرطان زا است
قلیون عرق نعنا فاقد تنباکو و دود است

متن مطلب      کل مطالب     

تلفن سفارش : 09105084977


کد مطلب: 06081.html

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۹

برای کاهش چربی شکمی چقدر ورزش کنم؟

بسیاری ازافراد ورزش های مخصوص شکم را انجام می دهند، چون می خواهند چربی این ناحیه را آب کنند. اما شواهد نشان می دهند ورزش هایی که شکم را هدف می گیرند، چندان موثر نیستند.

قُل قُل:بسیاری ازافراد ورزش های مخصوص شکم را انجام می دهند، چون می - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - خواهند چربی این ناحیه را آب کنند. اما شواهد نشان می دهند ورزش هایی که شکم را هدف می گیرند، چندان موثر نیستند.

ورزش - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - های شکم

به گزارش بنابر اخبار قُل قُل به نقل از سلامت نیوز به نقل از تبیان،عضلات شش تکه شکم، تبدیل به - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - سمبلی از خوش هیکلی و سلامتی شده اند. - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - به همین علت، اینترنت پر از اطلاعاتی در این مورد است که چطور می توانید شکم تان را شش تکه کنید. بسیاری از این توصیه ها شامل ورزش ها و ابزاری می شوند که عضلات شکم را هدف می گیرند و متدهایی هستند که از قرارمعلوم، شکم تان را برای چربی سوزی به چالش می کشند. با این حال، این متدها چیزی جز ترفندهای سر کاری نیستند و تقریبا هیچ فایده ای ندارند!

این مطلب تمام چیزهایی را - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - که در مورد ورزش های شکم - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - و چربی این ناحیه باید بدانید توضیح می دهد.


عضلات شکمی

عضلات شکم به استحکام و ثبات میان تنه و همچنین به - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - تنفس کمک می کنند، امکان حرکت می دهند، از اندام های درونی محافظت می کنند و مسئول حفظ و حمایت از وضعیت بدنی و - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - تعادل - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - آن می باشند.

چهار عضله شکمی اصلی وجود دارد:
- عضله راست شکمی(Rectus abdominis )
- عضله مورب شکمی (Transverse - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - abdominis )
- عضله مورب بیرونی (External oblique )
- عضله مورب داخلی (Internal oblique )

حفظ قدرت و استقامت در تمام - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - این عضلات اهمیت دارد.


شاید با ورزش قسمت خاصی از بدن، در آن قسمت احساس سوزش کنید و عضلات آن تقویت شوند، اما مطالعات نشان داده این شیوه کمکی به رهاشدن از چربی آن قسمت - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - خاص نمی کند


عضلات قدرتمند شکمی می توانند به بهبود وضعیت بدن و تعادل آن کمک کنند. همچنین - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - در کاهش درد کمر و افزایش انعطاف پذیری نقش - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - دارند.


دو نوع چربی شکمی وجود دارد

چربی اضافی شکم عوارضی مانند مقاومت انسولینی، دیابت نوع دوم و بیماری قلبی را در بردارد. همچنین چاقی در ناحیه شکم، یکی از دلایل اصلی ابتلا به سندرم متابولیک - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - می باشد. بااین وجود، - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - همه ی چربی های شکمی مشابه نیستند و به دو نوع تقسیم می شوند؛ چربی زیرپوستی و چربی درونی.

چربی زیرپوستی

این نوع چربی در زیر پوست قرار دارد، بین پوست و عضله تان. چربی زیرپوستی مستقیما باعث خطرات متابولیسمی نمی شود و در مقادیر متوسط خطر جدی برای بروز بیماری های قلبی ندارد.

چربی درونی

چربی درونی در حفره شکم و در اطراف - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - اندام های درونی واقع شده است. این نوع چربی در بروز سندرم متابولیک و بیماری هایی چون دیابت نوع دوم و بیماری های قلبی نقش دارد. چربی درونی فعالیت هورمونی داشته و ترکیباتی رها می کند که در فرایندهای گوناگونی که منجر به بیماری ها می شوند دخیل می باشند.
داشتن شکم عضلانی - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - و قوی کافی نیست

ورزش دادن عضلات شکمی، قوی شان خواهد کرد، اما اگر عضلات شکم تان با لایه ای از چربی پوشیده شده باشند، حرکات پیچ و خم دار، کرانچ و درازونشست از پهلو نمی توانند باعث شوند این عضلات به چشم بیایند. اگر چربی های زیرپوستی زیاد باشند، مانع دیده شدن عضلات شکم تان می شوند. اگر می خواهید شکم شش تکه - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - داشته باشید، باید از شر چربی های زیرپوستی در ناحیه شکم تان خلاص شوید.
آیا ورزش های شکم، چربی شکم را آب می کنند؟

بسیاری از افراد ورزش های مخصوص شکم را انجام می - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - دهند، چون می خواهند چربی این ناحیه را آب کنند. اما شواهد نشان می دهند ورزش هایی که شکم را هدف می گیرند، چندان موثر نیستند.


مورد هدف گرفتن یک قسمت، - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - فایده ای ندارد

این باور غلط وجود دارد که می توان با ورزش - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - یک بخش از بدن، چربی آن ناحیه را از بین - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - برد. شاید با ورزش قسمت خاصی از بدن تان، در همان قسمت احساس سوزش کنید و عضلات آن رشد کرده و تقویت شوند، اما مطالعات نشان داده این شیوه کمکی به رهاشدن از چربی آن قسمت خاص نمی کند. در تحقیقی که روی 24 نفر صورت - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - گرفت، افراد ورزش های مربوط به شکم را پنج روز در هفته و به مدت شش هفته انجام دادند و معلوم شد این تمرین ها به تنهایی چربی زیرپوست شکم - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - را کاهش نمی دهند.

در آزمایشی دیگر هم تاثیر یک برنامه درازونشست 27 روزه مورد بررسی قرار گرفت و معلوم شد نه اندازه سلول های چربی کاهش یافته و نه لایه چربی زیرپوستی در ناحیه شکم نازک تر شده است. البته این واقعیت فقط مربوط به شکم نیست و در مورد تمام قسمت های بدن صدق می کند.


بهترین ورزش ها برای کاهش چربی

یک - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - دلیل این که ورزش دادن صرفا یک بخش از بدن نتیجه ای ندارد، این است که سلول های عضله نمی توانند مستقیما از چربی های محصور شده در سلول های چربی استفاده کنند. توده چربی پیش از این که وارد جریان خون - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - گردد، باید تجزیه شود. این چربی می تواند از هر نقطه - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - از بدن باشد، نه فقط از بخشی از بدن که ورزش می دهید. ضمنا، ورزش درازونشست و کرانچ برای کالری سوزی چندان مفید نیستند.


چه تمرین هایی باید انجام دهید؟

ورزش های معمولی که سراسر بدن را در بر می گیرند، سرعت چربی سوزی و کالری سوزی را افزایش می دهند. ورزش های هوازی هم در مورد هدف قراردادن چربی درونی شکم مفید هستند. شدت ورزش هم نقش مهمی دارد، ورزش های متوسط یا شدید در مقایسه با ورزش هوازی با شدت کم یا ورزش استقامتی، بیشتر می توانند از توده چربی شکمی بکاهند.


مطالعات نشان داده افرادی که توانسته اند با ورزش های هوازی شدید یا متوسط وزن کم کنند، شرط موفقیت شان همراهی این ورزش ها با کاهش کالری مصرفی بوده است



ضمنا اگر می خواهید نتایج چشمگیری کسب کنید باید مکررا ورزش کنید، مثلا پنج روز در هفته و هر بار به مدت 30 دقیقه ورزش هوازی با شدت متوسط انجام دهید، یا سه روز در هفته و هر بار به مدت 20 دقیقه ورزش با شدت بالا داشته باشید. تغییراتی که در واکنش به ورزش در عضلات روی می دهند، به چربی سوزی نیز کمک می کنند. به عبارتی دیگر، شما هر چه توده عضلانی بیشتری بسازید، چربی سوزی بیشتری هم خواهید داشت.
ترکیب انواع مختلف ورزش ها می تواند - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - مفید باشد

ورزش های متناوب با شدت بالا، شیوه - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - ای دیگر است که ثابت شده - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - بیشتر از ورزش - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - های هوازی استاندارد می تواند کاهش چربی به دنبال داشته باشد. در این نوع، ورزش های شدید در زمان کوتاه با ورزش های متوسط در - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - زمان نسبتا طولانی تر و دوره - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - های ریکاروی - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - همراه است. جنبه هایی از ورزش متناوب با شدت بالا که آن را موثر می کند شامل مهار اشتها و چربی سوزی بیشتر حین - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - و بعد از ورزش می باشد.

بعلاوه معلوم شده که ترکیب ورزش استقامتی - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - و هوازی موثرتر از ورزش هوازی به تنهایی است. حتی اگر شما نخواهید ورزش متناوب باشدت بالا یا تمرین استقامتی انجام دهید، - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - مطالعات نشان داده که پیاده روی های تند و منظم هم می توانند - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - در کاهش چربی شکم و تمام بدن موثر باشند.
اصلاح تغذیه، کلید چربی سوزی است

شاید شنیده باشید که " شکم در آشپزخانه - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - فرم می گیرد، نه در باشگاه!".
این واقعیت دارد، - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - زیرا اگر می خواهید چربی بدن تان را کم کنید، تغذیه خوب یک ضرورت است. برای مبتدی ها، لازم است که مصرف غذاهای فرآوری شده را به حداقل برسانند، چون این خوراکی ها معمولا قند فراوانی دارند و قند زیاد هم باعث افزایش وزن و بالابردن احتمال بیماری های متابولیسمی می شود.

در عوض سعی کنید تمرکزتان روی مصرف مقادیر بیشتری از پروتئین باشد. تغذیه سرشار از پروتئین، احساس سیری و رضایت بیشتری به شما داده و کالری - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - کمتری در اختیار بدن تان قرار می دهد.
تحقیقات نیز نشان داده وقتی 25 درصد از دریافت کالری - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - افرد چاق از طریق پروتئین بوده، کنترل اشتها و احساس سیری شان تا 60 درصد افزایش یافته است. اگر 25 تا 30 درصد از کالری روزانه تان از پروتئین باشد، سوخت وساز بدن تان تا 100 کالری افزایش - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - می یابد.

افزایش مصرف فیبر هم یک راه خوب دیگر برای کاهش وزن است. سبزیجاتی که - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - فیبر محلول بالایی دارند، تاثیر چشمگیری در روند کاهش وزن می گذارند، به احساس سیری - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - کمک کرده و مصرف کالری را تدریجا کاهش می دهند.

کنترل میزان - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - وعده های غذایی هم ابزار کارآمد دیگری است که - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - در اختیار دارید. متعادل کردن میزان وعده ها نقش مهمی - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - در کاهش وزن - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - دارند.
وقتی شما غذاهای طبیعی، فیبر و پروتئین بیشتر مصرف می کنید و روی میزان - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - خوردن تان کنترل دارید، بهتر و بیشتر می توانید مصرف کالری تان را کم کنید. رسیدن به کاهش دریافت کالری متداوم، برای کاهش وزن و کم کردن چربی شکم ضروری است.
مطالعات نشان داده افرادی که توانسته اند با ورزش های هوازی شدید یا متوسط وزن - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - کم کنند، شرط موفقیت شان همراهی این ورزش - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - ها با کاهش کالری مصرفی بوده است.


چطور در کاهش چربی شکم موفق باشیم؟

شواهد نشان می دهد شما نمی توانید فقط با ورزش دادن شکم، از چربی آن کم - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - کنید. برای چربی سوزی تمام بدن، از ترکیبی از تمرین هوازی و استقامتی بهره ببرید، مثلا وزنه زدن. بعلاوه، تغذیه - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - سالم با پروتئین و فیبر زیاد همراه با کنترل مقدار غذا داشته باشید. - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - این متدها به شما - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - کمک می کنند تا کالری بسوزانید، سرعت سوخت - قلیون یک بار مصرف شهرآرا - و ساز بدن را بالا ببرید و چربی بسوزانید. در نهایت چربی شکم تان هم کاهش خواهد یافت و شکمی صاف تر خواهید داشت.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
instagram