تهران و شهرستان ها
لوگو

قیمت آنلاین قلیون شهرآرا


سفارش قلیون معمولی، عربی و اسپشیال

توجه! توجه! توجه!
* زمان استفاده از هر قلیان یک ساعت میباشد.
* قیمت سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) هر 30 هزار تومان میباشد. سری اضافه شامل زمان اضافی برای در اختیار داشتن قلیون جهت استفاده از سری میباشد. بنابراین نگران زمان نباشید.
* قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما میگردد. قلیون های معمولی عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.

*نکات بهداشتی*
قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه میشوند.
هر روز، شیشه، تنه و سری قلیون ها کامل شسته میشوند.
دود تنباکو سرطان زا است
قلیون عرق نعنا فاقد تنباکو و دود است

متن مطلب      کل مطالب     

تلفن سفارش : 09105084977


کد مطلب: 06058.html

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۰

برنامه تمرینی سوزاندن هزار کالری در یک‌ساعت

چربی‌های اضافی بدن خود را نابود کنید آن هم فقط با یک ساعت تمرین، ۱۰۰۰ کالری بسوزانید، به روشی با بکارگیری بوکس با حریف، تمرینات شکم و کار با کیسه بوکس، این تمرینات که همه در سطح بالای ورزشی دنبال می‌شود، در منزل نیز قابل اجرا هستند.

قُل قُل: چربی‌های اضافی بدن خود را نابود کنید آن هم فقط با یک ساعت تمرین، ۱۰۰۰ کالری بسوزانید، به روشی با بکارگیری بوکس با حریف، تمرینات شکم و کار با کیسه بوکس، این تمرینات که همه در سطح بالای ورزشی دنبال می‌شود، در منزل نیز قابل اجرا هستند.

به گزارش بنابر اخبار قُل قُل به نقل از سلامت نیوز به - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - نقل - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - از تسنیم، آیا تا بحال فکر کردید که چگونه می‌توان فقط با یک ساعت تمرین 1000 کالری بسوزانید و در عین حال به سطح توانایی‌های بالایی دست یافت؟ شاید به همین دلیل است که ورزش‌هایی نظیر بوکس و ورزش‌های رزمی در بین جوانان محبوبیت - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - بالایی پیدا کرده است. در این تمرینات شما نیاز به چیزی دارید که به آن ضربه بزنید و آن در حقیقت تمام قدرت ذهنی و جسمی شما است. این قدرت بدون شک باعث می‌شود در یک ساعت چیزی بین 800 تا 1000 کالری بسوزانید.

تمریناتی که - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - پیش رو دارید، به حجم عضلانی شما مانند یک بدنساز حرفه ای نمی‌افزاید، اما چربی‌های اضافی بدن شما را - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - نابود می‌کند و عضلات خوش فرم و - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - ورزیده ای را برای شما پدید می‌آورد.

در این باره مجید علی نژاد - کارشناس ورزش‌های رزمی می‌گوید: باشگاه رزمی باشگاه دستیابی به حجم عضلانی نیست، اما قدرت و - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - بدنی فیتنسی را برای شما به ارمغان خواهد آورد، البته به یاد داشته - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - باشید که این دسته از تمرینات هرگز ساده نیستند و دنبال کردن آنها مرد عمل می‌خواهد، اما با آغاز آن و مشاهده تفاوت‌های عمیق این دسته از تمرینات متوجه خواهید شد که چگونه می‌توان تغییرات اساسی را در برنامه کاری خود ایجاد کنید. از سوی دیگر این دسته از تمرینات برای ورزشکاران رشته‌های رزمی نیز بسیار مفید واقع می‌شود. پس با هم جلسه را شروع می‌کنیم.

گرم کردن: گرم کردن در حقیقت باعث سرعت بخشیدن به جریان خون و ارسال بیشتر آن به عضلات می‌شود و به موازات آن عضلات به شکل ایمن تری تحت کشش قرار می‌گیرند. حرکات چرخشی نظیر پرش‌های ارتفاع، اسکوات، لانچ بدون وزنه برای گرم کردن (بدون استراحت) بسیار مناسب است. در حرکات گرم کردنی، بالا رفتن ضربان قلب هدف اصلی است.

کشش: این کار عضلات - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - و مفاصل را کمی آزاد و رها می‌کند و در طی تمرین خطر آسیب دیدگی را کاهش می‌دهد. سعی کنید کشش از سر تا گردن را شامل شود.

بوکس با حریف مجازی (شادو): بوکس با حریفی که از وسایل مخصوص استفاده می‌کند برای هدایت فکری و عضلانی و شروع تمرینات بسیار عالی - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - است. از یار تمرینی بخواهید تا دستکش‌ها را در دست کند و فقط به صورت طبیعی به آنها - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - مشت بزنید. این کار به شما کمک می‌کند حرکات را به دقت به ذهن بیاورید و همچنین به شکل مجازی در برابر تهاجم حریف دفاع کنید. بعد از بیست دقیقه گرم کردن و کشش، از ضربات مختلف دست این بخش - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - کمک بگیرید و به شکل کامل بدن را خسته کنید.

کار با - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - کیسه: کار با کیسه به عنوان هسته اصلی هر برنامه تمرینی بوکس - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - ورزشی محسوب می‌شود. استفاده از کیسه بوکس به شما کمک می‌کند تا فنون مختلفی را برای چند دقیقه روی آن اجرا کنید و به مرور زمان عملکرد بدنی خود را - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - بهبود دهید. پس از 10 دقیقه کار با حریف تمرینی، نوبت تمرین با کیسه است. برای کیسه سه ست 5 دقیقه ای - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - از حرکات مختلف دست و پا اجرا کنید و در بین هر ست یک دقیقه استراحت فعال بگنجانید.

در زمان استراحت کمی پلی متریک (تمرینات جهشی و پرشی) اجرا کنید. در اینجا هیچ جایی برای خطا کردن وجود ندارد. با پایان ست آخر، ضربان قلب شما به شدت بالاست و درد خاصی را در - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - بدن احساس خواهید کرد.

سرد کردن: مرحله آخر که به نوعی شیوه سرد کردن بدن است، به انجام حرکاتی گفته می‌شود که - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - در نهایت به سکون عضلات در حالت عادی و پراکنده کردن مواد زائد می‌انجامد. در - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - این قسمت فقط حرکات شکم اجرا خواهد شد. در این قسمت حرکت را به سرعت تا ناتوانی اجرا می‌کنید و حرکات عمومی عضلات شکم را باید تا جایی که احساس درد شدیدی در این ناحیه احساس کنید ادامه دهید.

این تمرینات که همه در سطح بالای ورزشی دنبال می‌شود، در منزل نیز قابل اجرا هستند. به طور کلی بهره گیری از آنها می‌تواند به - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - شکل وسیعی روی توانایی‌های بدنی ورزشکاران به خصوص رزمی کاران تاثیر مثبت بگذارد.

اسکوات چرخشی: پاهایتان را کمی بازتر از عرضه شانه‌ها باز کنید و دستها را مشت کنید. در حین پایین آمدن سعی کنید چرخش کوچکی به نشیمنگاه و لگن بدهید تا دست‌ها و بالا تنه شما به شکل دایره ای به سمت پایین متمایل شوند. در حال پایین آمدن، ران‌ها - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - باید کاملاً موازی با زمین شوند. 2 ست 20 تکراری از این حرکت کافی است.

بوکس با حریف

مشت‌های پی در پی: پاها را به اندازه عرض شانه‌ها باز کرده و کمی زانوها را خم کنید. پای سمت راست را عقب گذاشته و بالاتنه را کمی به سمت جلو متمایل کنید. - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - دست‌ها را جلوی صورت خود بیاورید و آرنج‌ها را نزدیک بدن حفظ کنید. در همین حال سعی کنید مشت هایتان، را به سمت حریف خود که میت در دست دارد، روانه کنید. سعی کنید - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - پس از هر بار مشت زدن دست‌ها را کاملاً به نقطه اول بازگردانید و برای ضربه بعدی آماده شوید. همواره کف دست‌ها را به صورت - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - خود متمایل کنید. 10 دقیقه به انجام این حرکات بپردازید.

ضربه با زانو: با همان استیل قبل بایستید و بالاتنه را در قالب تهاجمی به سمت جلو متمایل کنید. با هر دو دست سعی - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - کنید دست یار تمرینی را گرفته، هوگوها را به سمت پایین بکشید و با بالای زانو ضربه را به آن وارد کنید، این حرکت شبیه وارد کردن ضربه با زانو به صورت حریف است، 10 دقیقه - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - از این حرکت کافی است. در تمرینات بعدی می‌توانید از یار تمرینی به همراه کلاه ایمنی استفاده کنید.

ضربه چرخشی و عادی: همانند قبل در حالت تهاجمی قرار بگیرید و از یار تمرینی خود بخواهید پدهای تمرینی را در کنار صورت خود حفظ کند. در همین حال، - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - روی یک پا قرار گرفته و پای دیگر را از زانو بالا بیاورید و آن را به سمت پدها رها کنید و در نهایت هدف را - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - با روی پا لمس کنید. در حین انجام آن از دیگر ضربات پا نیز می‌توانید بهره ببرید. این تکنیک تمرینی نیز برای 10 دقیقه قابل اجراست.

کار با کیسه بوکس

رول، آپرکات: همانند حالت تهاجمی در مقابل کیسه بوکس بایستید و فرض کنید در حین حمله به کیسه قرار است به سمت بدن شما هجوم بیاورد. در این حالت کافی است به بالاتنه خود حرکت دهید. در همین حین برای حمله ضربات آپرکات را که از پایین شروع شده و به داخل شکم کیسه وارد می‌شود را به آن وارد کنید. ضربه شما باید محکم و اساسی باشد. برای 20 دقیقه سعی کنید - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - این تکنیک حیاتی را اجرا کنید.

کلینچ: مشابه حالات قبل، برای آغاز این حرکت نیز در حالت تهاجمی قرار بگیرید و دستها را - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - مشت شده رو به روی صورت خود حفظ کنید. هر زمان که کیسه به بدنتان نزدیک شد، آن را محکم به بدن خود بچسبانید و به نوعی کیسه را به طور کامل به - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - آغوش بکشید. این تکنیک را - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - بین دیگر حرکات با کیسه اجرا کنید و کیسه را برای 30 ثانیه به شدت بغل کنید.

ضربه با زانو از پهلو: مانند حرکات قبلی در وضعیت هجومی ثابت بمانید و در همان حال، با دو - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - دست یک سمت کیسه را گرفته و با پای مخالف از طریق زانو ضربه شدیدی به کیسه بوکس وارد کنید. این حرکت را نیز می‌توانید بین سایر حرکات مجموعا 20 دقیقه به اجرا درآورید.

مشت زنی در حالت خوابیده: برای اجرای این حرکت روی زمین دراز بکشید و بین زانوهای خود کیسه بوکس را ثابت حفظ کنید و سپس با بهره گیری از قدرت عضلات کمر و شکم بالاتنه را به سمت بالا متمایل کنید و هر بار - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - با یک دست به کیسه ضربه وارد کنید. این تمرین را چه به شکل عادی و چه تلفیق با تکرارهای شکمی می‌توانید به اجرا درآورید.

تمرینات شکم

بالا آوردن پاها: روی زمین دراز بکشید و دستها را به سمت بالای سر خود هدایت کنید. سپس به شکل همزمان هر دو دست و پاهایتان را به سمت بالا هدایت کنید و با انقباض همزمان عضلات شکم، نوک - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - انگشتان دست و پا را به سمت یکدیگر متمایل کنید. 3 ست 16 تکراری از این حرکت کافی است.

بالا آوردن پاها با کیسه: به روی پشت بدن بخوابید و هر دو پای خود را در یک سمت از - قیمت آنلاین قلیون شهرآرا - بدن خود قرار دهید. سپس پاهایتان را با زانوی صاف به بالا متمایل کنید و به آن سوی کیسه متمایل کنید. هرگز در دو طرف کیسه پاها را روی زمین قرار ندهید و به شکل چرخشی آنها را به دو سوی کیسه ببرید. 3 ست 16 تکراری از این حرکت برای سردکردن بدن کافی است.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
instagram