تهران و شهرستان ها
لوگو

اجاره قلیان فوری سید خندان


سفارش قلیون معمولی، عربی و اسپشیال

توجه! توجه! توجه!
* زمان استفاده از هر قلیان یک ساعت میباشد.
* قیمت سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) هر 30 هزار تومان میباشد. سری اضافه شامل زمان اضافی برای در اختیار داشتن قلیون جهت استفاده از سری میباشد. بنابراین نگران زمان نباشید.
* قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما میگردد. قلیون های معمولی عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.

*نکات بهداشتی*
قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه میشوند.
هر روز، شیشه، تنه و سری قلیون ها کامل شسته میشوند.
دود تنباکو سرطان زا است
قلیون عرق نعنا فاقد تنباکو و دود است

متن مطلب      کل مطالب     

تلفن سفارش : 09105084977


کد مطلب: 12179.html

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۲

5 قانون چربی سوزی

برنامه های چربی سوزی کمک می کنند انتخاب های غذایی و انرژی دریافتی خود را کنترل کنید.

قُل قُل: برنامه های چربی سوزی کمک - اجاره قلیان فوری سید خندان - می کنند انتخاب های غذایی و انرژی دریافتی خود را کنترل کنید.

به گزارش بنابر اخبار قُل قُل به نقل از سلامت نیوز به نقل از سایت دکتر - اجاره قلیان فوری سید خندان - کرمانی، بیشتر برنامه های چربی سوزی کمک می کنند انتخاب های غذایی و انرژی دریافتی خود را کنترل کنید.

بعلاوه مجبور به حرکتتان - اجاره قلیان فوری سید خندان - می کنند. اما یک چیز است که بسیاری از آنها نادیده می - اجاره قلیان فوری سید خندان - گیرند.

و این دقیقا همان چیزی است که بین افراد موفق و نا موفق - اجاره قلیان فوری سید خندان - تفاوت ایجاد می کند.

این - اجاره قلیان فوری سید خندان - مورد عادات روزانه شما است.

اما قبل از اینکه به این مورد بپردازیم بیایید بررسی کنیم یک برنامه چربی سوزی خوب چگونه است.


5 قانون چربی سوزی

برنامه های چربی سوز چند چیز مشترک بین یکدیگر دارند.

در واقع 5 چیز. مسلما همین حالا هم می دانید این موارد چه - اجاره قلیان فوری سید خندان - چیزهایی هستند اما بیایید با هم مرور کنیم.


1- بیش از حد غذا نخورید

اگر برنامه - اجاره قلیان فوری سید خندان - معمول خود - اجاره قلیان فوری سید خندان - را استفاده می کنید مسلما خیلی بیشتر از آنچه برای - اجاره قلیان فوری سید خندان - کاهش وزن نیاز است غذا مصرف می کنید.

وقتی غذایی که می خورید به عنوان انرژی مصرف نمی شود و یا برای بازسازی بدن مورد استفاده قرار نمی گیرد، به صورت چربی ذخیره می شود.

این مورد بسیار ساده است اما متاسفانه در بسیاری از مواقع نادیده گرفته می - اجاره قلیان فوری سید خندان - شود.

دلیلش این است که بسیاری از ما اصلا نمی دانیم واقعا چه مقدار غذا می خوریم.

انجام این کار ساده است تنها کافی است به مدت 3 روز هرآنچه می خورید را یادداشت کنید.

بعد از 3 روز دنبال کردن غذاهای مصرفی می توانید به سادگی متوجه شوید چه مقدار غذا - اجاره قلیان فوری سید خندان - می خورید.

سپس تنها باید - اجاره قلیان فوری سید خندان - به جای غذاهای بی خاصیتی که تنها کالری دارند غذاهای سالم و غنی را جایگزین کنید.

و یا تنها کمی از مقدار وعده های خود بکاهید.


2- خوردن مقدار مناسب از غذای سالم

بسته به اینکه از چه کسی می پرسید - اجاره قلیان فوری سید خندان - غذای سالم می تواند معانی متفاوتی داشته باشد.

اما یک حقیقت جهانی وجود دارد: مواد مغذی بیشتر با کالری کمتر - اجاره قلیان فوری سید خندان - دستور رسیدن به موفقیت است.

به صورت کلی بهترین غذاها شامل گوشت - اجاره قلیان فوری سید خندان - های بدون چربی، سبزیجات، چربی های با کیفیت و مقداری هم نشاسته، بسته به مقدار تحمل کربوهیدراتتان هستند.

اما بهترین قسمت مصرف این نوع غذاها: آنها در مقایسه با موارد فرآوری شده بسیار کم کالری هستند.

اما چه مقدار باید بخورید؟

به همین دلیل است که کنترل وعده ها بسیار با اهمیت است.

به ترازو یا فنجان اندازه گیری نیازی ندارید تنها چیزی که لازم دارید دست های خودتان است.

در ادامه یک راهنمای کلی درباره یک وعده استاندارد را برایتان شرح می دهم:

یک مشت کامل کربوهیدرات

به اندازه یک کفه دست - اجاره قلیان فوری سید خندان - پروتئین

به اندازه انگشت شست چربی های سالم

یک مشت کامل سبزیجات

نکته: آقایان معمولا به دو برابر این مقدار نیاز دارند تا به اندازه کالری مورد نیاز خود در طول روز برسند.


3- افزایش مقدار فعالیت

بسیاری از افراد فکر می کنند تنها راه کاهش وزن و - اجاره قلیان فوری سید خندان - چربی سوزی این است که روزانه به مدت 2 ساعت ورزش کنند.

خوشبختانه این طرز فکر اشتباه است.

می توانید تنها با افزایش میزان حرکت خود در طول روز نتایج فوق العاده ای در کاهش وزن ببینید.

به جای آسانسور از پله ها استفاده کنید به جای ماشین سعی کنید بیشتر پیدا روی کنید، هنگام ساعت نهار به پیاده روی بروید و بسیاری از کارهای دیگری که می توانید در بین کارهای روزمره اضافه کنید.

اینها خیلی ساده به نظر می رسند اما می توانند تاثیر بسیار فوق العاده ای روی مقدار وزنی که کم می کنید - اجاره قلیان فوری سید خندان - بگذارند.


4- چند مرتبه در هفته ورزش قدرتی انجام دهید

برای اینکه ظاهر و احساس خوبی داشته باشید و فرآیند کاهش وزن را سرعت ببخشید باید به انجام ورزش های عضله ساز بپردازید مانند تمرین با وزنه یا تمرین - اجاره قلیان فوری سید خندان - با - اجاره قلیان فوری سید خندان - وزن بدن.

انجام چنین ورزش هایی حتما نباید خیلی شدید باشد و به مدت زمان طولانی نیز نیازی ندارند.

بهترین کاری که می توانید بکنید این است که - اجاره قلیان فوری سید خندان - به آرامی شروع کنید و هفته ای دو یا سه مرتبه - اجاره قلیان فوری سید خندان - به باشگاه بروید.

یک چرخه کامل از تمرینات کل بدن مانند اسکوات، لانج و پرس را انجام دهید. همه اینها تنها 45 دقیقه زمان لازم دارند.

احتیاط: ورزش چیزی است که بسیاری از افراد طرز فکر غلطی درباره اش دارند.

حقیقت این است که برای پیشرفت کردن حتما به یک برنامه ورزشی کامل و بی نقص نیاز ندارید.

برای شروع تنها بهانه ای - اجاره قلیان فوری سید خندان - لازم دارید که چند مرتبه در - اجاره قلیان فوری سید خندان - هفته به باشگاه بروید.

می توانید به مرور تمرینات خود را - اجاره قلیان فوری سید خندان - حرفه ای تر و سازمان یافته تر دنبال کنید.


5- انجام ورزش های هوازی با فاصله

اگر ورزش های قدرتی کمک می کنند عضله سازی کنید، ورزش های هوازی فعالیتی هستند که کمک می کنند کالری بسوزانید.

در طول ورزش هوازی سعی کنید برای مدت زمان های - اجاره قلیان فوری سید خندان - کوتاه با شدت بالا فعالیت کنید و بین آنها مدتی را به استراحت بپردازید.

ورزش به این - اجاره قلیان فوری سید خندان - روش کمک میکند بتوانید مقدار زیادی کالری را - اجاره قلیان فوری سید خندان - در مدت زمانی کوتاه بسوزانید.

برای شروع تنها چیزی که لازم دارید یک دوچرخه برای ورزش، تردمیل و یا دیگر وسائل مورد نیاز برای ورزش هوازی است سپس این موارد را امتحان کنید:

30 ثانیه با سرعت بالا پدال بزنید یا بدوید.

60 ثانیه برای ریکاوری آهسته رکاب بزنید یا آهسته بدوید.

این یک دور بود، حالا به همین شکل ادامه دهید - اجاره قلیان فوری سید خندان - تا حداقل به 6 دور برسید.


روش اشتباه کاهش وزن

معمولا بیشتر مقاله ها تا همینجا توضیح می دهند و سپس رهایتان می کنند.

متاسفانه اطلاعاتی که بالا گفته شد نمی توانند به تنهایی کمکتان کنند.

دانستن اینکه چگونه می توان وزن کم کرد با انجام دادنش بسیار متفاوت - اجاره قلیان فوری سید خندان - است.

همه چیز به - اجاره قلیان فوری سید خندان - تمرین روزانه، رفتارتان، عاداتتان، آنچه هر روز انجام می دهید و تصمیماتی که می گیرید باز - اجاره قلیان فوری سید خندان - می گردد.

اما چگونه عادات را تغییر دهیم؟

بسیاری از مردم با کاهش وزن مشکل دارند چون می خواهند - اجاره قلیان فوری سید خندان - در یک آن کارهای زیادی کنند.

معمولا بیشتر افراد در مورد بدن خود یا همه چیز یا هیچ چیز را انجام می دهند.

یک روزه تمام غذاهای ناسالم را با هم کنار می گذاریم، مدت زمان زیادی را صرف ورزش می کنیم و حتی به اصلاح عادات بد مانند کم - اجاره قلیان فوری سید خندان - خوابی نیز می پردازیم.

بعد از گذشت چند هفته عادات خوبی که به صورت انفجاری اتخاذ شده اند خسته کننده می شوند و به این باور می رسید که هرگز نمی - اجاره قلیان فوری سید خندان - توانید از حالت قبلی خارج شوید.

اینکه بخواهید از همان ابتدا همه عادات خود را به یکباره تغییر دهید نشدنی است.

رویکرد بهتر این است که هر بار روی یک عادت کار کنید.

در انجام یک کار خود استاد شوید و پس از اطمینان از تثبیتش به سراغ غادتی دیگر بروید.

با - اجاره قلیان فوری سید خندان - این رویکرد از همیشه بهتر وزن - اجاره قلیان فوری سید خندان - کم خواهید کرد - اجاره قلیان فوری سید خندان - و برای یک عمر عاداتی خوب را در خود نهادینه می کنید.


روش صحیح کاهش وزن

گویی این تغییرات کوچک به تنهایی نمی توانند تاثیر زیادی بر چربی سوزی بگذارند.

اگر همه - اجاره قلیان فوری سید خندان - را با هم جمع کنید و هر روز انجامشان دهید نتیجه اش برایتان شگفت انگیز خواهد بود.

این هم چند مثال از اینگونه عادات سالم:

استفاده از روغن ماهی و مولتی - اجاره قلیان فوری سید خندان - ویتامین
آرام غذا خوردن
- اجاره قلیان فوری سید خندان - حداقل هفته ای سه روز ورزش کردن
دست کشیدن از غذا پس از 80 درصد احساس سیری
کاهش خوردن کربوهیدرات
خوردن سبزیجات و پروتئین - اجاره قلیان فوری سید خندان - به همراه هر وعده
اختصاص دادن 20 دقیقه برای کاهش استرس

خیلی ساده یکی از این - اجاره قلیان فوری سید خندان - عادات را انتخاب کنید و به مدت دو هفته انجامش دهید.

کاری به موارد دیگر نداشته باشید. بعد از دو هفته یک عادت دیگر را اضافه کنید.

برای بدست آوردن نتایج بلند مدت باید همه چیز را ساده پیش ببرید.

پیچیده کردن تغییرات تنها کار را برای خودتان سخت خواهد کرد.


نویسنده: دکتر جان برادی

- اجاره قلیان فوری سید خندان -
ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
instagram