تهران و شهرستان ها
لوگو

تلفن سرویس قلیون سید خندان


سفارش قلیون معمولی، عربی و اسپشیال

توجه! توجه! توجه!
* زمان استفاده از هر قلیان یک ساعت میباشد.
* قیمت سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) هر 30 هزار تومان میباشد. سری اضافه شامل زمان اضافی برای در اختیار داشتن قلیون جهت استفاده از سری میباشد. بنابراین نگران زمان نباشید.
* قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما میگردد. قلیون های معمولی عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.

*نکات بهداشتی*
قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه میشوند.
هر روز، شیشه، تنه و سری قلیون ها کامل شسته میشوند.
دود تنباکو سرطان زا است
قلیون عرق نعنا فاقد تنباکو و دود است

متن مطلب      کل مطالب     

تلفن سفارش : 09105084977


کد مطلب: 12112.html

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۰

در برنامه غذایی خود از این غذاهای فیبردار غافل نشوید

وقتی به این فکر می کنید که چه چیزی بخورید، چگونه عضله بسازید و یا چگونه سلامت کلی بدن را بهبود ببخشید فیبر چیزی نیست که همان ابتدا به ذهنتان بیاید.

قُل قُل: وقتی به این فکر می کنید - تلفن سرویس قلیون سید خندان - که چه چیزی بخورید، - تلفن سرویس قلیون سید خندان - چگونه عضله بسازید و یا چگونه سلامت کلی بدن را بهبود ببخشید فیبر چیزی نیست که همان ابتدا به ذهنتان - تلفن سرویس قلیون سید خندان - بیاید.

به - تلفن سرویس قلیون سید خندان - گزارش بنابر اخبار قُل قُل به نقل از سلامت نیوز به نقل از سایت - تلفن سرویس قلیون سید خندان - دکتر کرمانی، در عوض به چیزهایی مانند افزایش - تلفن سرویس قلیون سید خندان - مصرف پروتئین - تلفن سرویس قلیون سید خندان - و یا کاهش مصرف قند فکر - تلفن سرویس قلیون سید خندان - می کنید.

اما این ذهنیت باید تغییر کند چون مسلما به اندازه کافی فیبر دریافت نمی کنید.

آمارها نشان می دهند بسیاری از مردم دنیا به اندازه کافی غذاهای فیبردار دریافت نمی کنند.

این مقدار حداقل 25 گرم فیبر در یک روز است با این حال مواردی مانند سن و مقدار فعالیت نیز در این مقدار تاثیر دارد.

دریافت ناکافی فیبر یک مشکل به حساب می آید چون باعث پیامدهای نامطلوب برای سلامت است، مانند افزایش خطر حمله قلبی، چاقی یا سرطان کلونکتال.

تصمیم گرفته - تلفن سرویس قلیون سید خندان - اید که مصرف فیبر خود را بالا ببرید اما نمی دانید دقیقا چه غذاهایی باید بخورید؟

در - تلفن سرویس قلیون سید خندان - ادامه منابعی را به شما معرفی می کنم که سرشار از فیبر هستند.


1- بادام

بادام یکی از آجیل هایی است که بیشترین فیبر را دارد و در هر 28 گرم 3 گرم فیبر دارد.

این مقدار را با یک قطعه میوه به عنوان میان وعده ترکیب کنید و از آنجا - تلفن سرویس قلیون سید خندان - که هر دو سرشار هستند از مواد مغذی احساس سیری و رضایت خواهید کرد.


2- لوبیاها از غذاهای فیبردار


لوبیاها فقط برای قلبتان خوب نیستند بلکه یکی از غذاهای سرشار از مواد مغذی هستند که به تقویت سلامت بدن کمک می کنند.

همچنین لوبیا غذاهای نسبتا ارزانی است و می توان در کنار بسیاری از غذاها قرارش داد.

یک فنجان لوبیا حدود 15 گرم فیبر در خود دارد این یعنی نیمی از نیاز روزانه شما - تلفن سرویس قلیون سید خندان - به فیبر.


3- تمشک

میوه های کامل همگی منابع - تلفن سرویس قلیون سید خندان - خوبی از فیبر هستند اما برخی میوه ها پا فراتر گذاشته اند.

هر فنجان تمشک حاوی 8 گرم فیبر است همچنین این میوه نه - تلفن سرویس قلیون سید خندان - تنها بسیار کم کالری است بلکه مقدار زیادی مواد مغذی نیز در خود دارد.

تمشک را به سادگی می توانید وارد اسموتی کنید یا به صورت مستقیم در میان وعده میل کنید.


4- بذر کتان

تا چند سال پیش همه جا صحبت از بذر کتان بود اما بعد از گذشت مدتی محبوبیت آن نیز فروکش کرد.

اما نباید فراموش کنیم این بذر سرشار از مواد مغذی، اسید چرب های امگا 3، پروتئین و البته فیبر است.

همه اینها بذر کتان را تبدیل به یک گزینه مناسب برای اضافه کردن به برنامه غذایی می کند.


5- سبوس جو

بلغور جو دو سر توجهات زیادی را به خود معطوف کرده اما نباید فراموش - تلفن سرویس قلیون سید خندان - کنیم سبوس جو نیز می تواند یک جایگزین عالی برای صبحانه باشد.

هر یک سوم فنجان سبوس جو حاوی 6 گرم فیبر است.

فیبر غلات مانند اسفنج هایی هستند که سطح لیپیدها را کاهش می دهند و سیر نگهتان می دارند.


6- عدس

خوردن عدس باعث می شود فیبر و پروتئین را با هم دریافت - تلفن سرویس قلیون سید خندان - کنید، اضافه کردن عدس به غذاها نیز ساده است حتی می توانید آن را به سالاد یا پاستا نیز اضافه کنید.

یک فنجان عدس حاوی 15 گرم فیبر و 18 گرم پروتئین است.


7- کنگر فرنگی

یک منبع عالی از فیبر غیر محلول که به پیشگیری از یبوست کمک می کند.

کنگر فرنگی برای سیستم گوارش عالی است.

یک فنجان از آن حاوی 8 گرم فیبر و 5 گرم - تلفن سرویس قلیون سید خندان - پروتئین است.

آن را می توانید در کنار دیگر سبزیجات، مرغ یا پاستا بپزید و میل کنید.


8- دانه چیا

دانه های چیا همه کاره اند و می توانید آنها را به بسیاری از غذاها اضافه کنید تا میزان فیبر دریافتی خود را افزایش دهید.

دانه های چیا برای سلامت قلب بسیار مفید هستند همچنین سرشار از اسید چرب های - تلفن سرویس قلیون سید خندان - امگا 3 هستند که به کاهش فشر خون و کلسترول کمک می کند.

می توانید دو قاشق غذا خوری از آن را داخل اسموتی، سالاد، همبرگر یا ماست بریزید تا 8 گرم فیبر وارد بدنتان شود.


9- سیب زمینی شیرین

افرادی که برنامه غذایی کم کربوهیدرات را رعایت می کنند شاید از این غذای نشاسته ای بترسند اما سیب زمینی شیرین یک انتخاب سرشار از مواد مغذی مناسب است.

یک سیب زمینی شیرین متوسط حاوی 4 گرم فیبر است و سرشار - تلفن سرویس قلیون سید خندان - است از ویتامین A، ویتامین C و پتاسیم که کمک می کنند عضلات و اعصاب به درستی کار کنند.


10- آوکادو

بیشتر به خاطر منبع چربی های سالم شناخته می شود اما این میوه مقدار زیادی فیبر نیز دارد.

نیمی از آوکادو حاوی 5 گرم فیبر است.

بنابراین می - تلفن سرویس قلیون سید خندان - تواند انتخاب مناسبی باشد.

با تمام این خوبی ها اما آوکادو برای ما میوه ای نادر است و قیمتش نیز بالا است.

نویسنده: دکتر کریس موهر

- تلفن سرویس قلیون سید خندان -
ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
instagram