تهران و شهرستان ها
لوگو

تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک


سفارش قلیون معمولی، عربی و اسپشیال

توجه! توجه! توجه!
* زمان استفاده از هر قلیان یک ساعت میباشد.
* قیمت سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) هر 30 هزار تومان میباشد. سری اضافه شامل زمان اضافی برای در اختیار داشتن قلیون جهت استفاده از سری میباشد. بنابراین نگران زمان نباشید.
* قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما میگردد. قلیون های معمولی عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.

*نکات بهداشتی*
قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه میشوند.
هر روز، شیشه، تنه و سری قلیون ها کامل شسته میشوند.
دود تنباکو سرطان زا است
قلیون عرق نعنا فاقد تنباکو و دود است

متن مطلب      کل مطالب     

تلفن سفارش : 09105084977


کد مطلب: 18085.html

۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۳

اینطور دویدن باعث افزایش وزن می شود!

بعضی دونده ها، به این نتیجه می رسند که علی رغم کوششهای بسیار با دویدن، وزن کم نمی کنند و حتی برخی از آنها با مقداری اضافه وزن هم مواجه می شوند.

قُل قُل: بعضی دونده ها، به این نتیجه می رسند که علی رغم کوششهای بسیار با دویدن، وزن کم نمی کنند و حتی برخی از آنها با مقداری اضافه وزن هم مواجه می شوند.

به گزارش بنابر اخبار قُل قُل به نقل از سلامت نیوز - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - به نقل از سایت سیمرغ، از آنجا که دویدن هزار کیلو کالری می - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - سوزاند، مطمئنا راه سودمندی برای کاهش وزن محسوب می شود. اما بعضی دونده ها، به این نتیجه می رسند که علی رغم کوششهای بسیار با دویدن، وزن کم نمی کنند و حتی برخی از آنها با مقداری اضافه وزن هم مواجه می شوند.اگر شما به قصد کاهش وزن یا تنها به امید ثابت ماندن وزنتان می - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - دوید، سعی کنید از این اشتباهات اجتناب نمایید تا شاهد افزایش عدد ترازو نباشید!

اشتباه اول: صرف مواد خوراکی با کالریهای بیش از حد نیاز

حتی اگر در هفته چند دقیقه می دوید، اما - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - بیش از - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - کالری مصرفی خود نمی سوزانید، حتما قصد کاهش وزن ندارید! شاید شما نسبت به قبل از شروع ورزش هم گرسنه تر شوید و کالریهای بیش از نیاز دریافت کنید.راهبردی که بسیاری از دوندگان آن - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - را مفید - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - می بینند، تقسیم کالریهای مصرفی در طول روز - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - است. پنج یا شش وعده غذای کم حجم را امتحان کنید؛ بدین ترتیب حریص و پرخور نمی شوید.و مطمئن شوید غذاهای سالمی - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - مانند میوه ها و غذاهای گیاهی میل می کنید؛ نه غذاهای کم ارزش که کالری بالایی دارند، شما - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - را سیر نمی کنند و میتوانند موجب گرسنگی شوند.

همچنین بعد از دویدن، از وسوسه "می توانی از خودت پذیرایی کنی" با غذای پرچرب و - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - دارای کالری بالا، پرهیز نمایید. برای اینکه پیشرفت خود را جشن بگیرید، یک پاداش غیر - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - خوراکی مانند ماساژ یا یک دست لباس جدید مخصوص دویدن، انتخاب کنید.خورد و خوراک خود را طوری برنامه ریزی کنید که، انتخاب وعده ها و میان وعده هایتان سنجیده تر و سالم تر باشد. بعضی دونده ها برای اینکه بدانند دقیقا چقدر کالری مصرف میکنند، ترجیح می دهند برنامه غذایی خود را از یک مجله تخصصی انتخاب کنند.

شما نیز باید از میزان دقیق کالری مورد نیاز روزانه خود مطلع باشید. دانستن میزان کالری مورد نیاز روزانه به شما کمک خواهد کرد که، تشخیص دهید تا رسیدن - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - به یک کاهش 3500 کالری(معادل یک پوند) در هفته، چقدر فاصله دارید. بنابراین اگر هفته ای 15 مایل می دوید؛ یعنی حدود 1500 کالری در هفته می سوزانید - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - (با این فرض که هیچ ورزش دیگری انجام نمی دهید). برای رسیدن به یک کاهش 3500 کالری لازم است، هفته ای 2000 کالری دیگر یا روزانه حدود 280 کالری دیگر از دست بدهید تا در هفته یک پوند کم کرده باشید. اگر در حال جذب کالری به میزان مورد نظر خود یا حتی بیشتر از آن هستید، کاملا روشن است چرا شاهد کاهش وزن خود نیستید!

اشتباه دوم: مسافت کافی ندویدن

اگر مدتی است در حال دویدن هستید و کاهش وزنی نداشته اید یا حتی وزنتان یکی - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - دو پوند بیشتر شده است، احتمالا با افزایش مسافت هفتگی خود - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - موفق تر خواهید بود.وقتی اقدام به کاهش وزن کرده اید، واقعا هیچ عدد جادویی مشخصی برای مسافت هفتگی دویدن وجود ندارد. در عین حال، هرچه کالری بیشتری از دست دهید، احتمال بیشتری برای کاهش وزن یا حداقل ثابت ماندن آن وجود دارد.

اداره ثبت بررسی کاهش وزن به عنوان یک گروه تحقیقاتی که درباره - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - ی افراد موفق در کاهش وزن و ثابت نگه داشتن آن مطالعه می کند، تاکید دارد که - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - برای کاهش موفقیت آمیز وزن، باید از طریق ورزش در هفته به طور ثابت 2800 کالری سوزاند.از نظر دویدن، 2800 - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - کالری برای یک دونده ی معمولی تقریبا معادل 28 مایل در هفته می باشد. این موضوع بدین معنی نیست - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - که، شما مجبورید برای کاهش وزن، 20 مایل یا بیشتر از آن در هفته بدوید، اما اگر چنین کاری می کنید (یا برای تکمیل اثر دویدن ورزش دیگری انجام می دهید)، احتمالا موفق تر خواهید بود.

- تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک -
اشتباه سوم: آشامیدن نوشیدنی های حاوی کالری بالا هنگام دویدن

مساله دیگری که دونده ها خصوصا دونده های مسافت زیاد، مانند نیمه ماراتن یا ماراتن را با مشکل مواجه میکند، مصرف آشامیدنی های دارای کالری های بیش از حد است. شما به جز - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - مواقعی که مسافتی طولانی را به مدت بیش از 90 دقیقه می دوید، به آشامیدن نوشیدنی ورزشی، هنگام دویدن یا بعد از آن احتیاجی ندارید. - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - چنانچه طولانی تر از میزان - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - فوق می دوید، می توانید برای جبران الکترولیت های از دست رفته بدن، از نوشابه های ورزشی استفاده کنید. برای هیدراته ماندن بدن ( تنظیم آب بدن) هنگام دویدن و هیدراته شدن مجدد آن پس از دویدن، نوشیدن آب ساده مناسب است.اما وقتی نمی دوید، سعی کنید - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - مصرف نوشابه های ورزشی، آب میوه ها و نوشابه های معمولی را محدود کنید؛ چون آن ها نیز بدون اینکه احساس سنگینی کنید، کالری زیادی وارد رژیم شما می کنند.


اشتباه چهارم: عدم تغییر در وضعیت دویدن

اگر همیشه یک - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - اندازه ثابت از مسافت را با سرعت یکسانی می دوید، بدنتان ممکن است قدری به آن - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - وضعیت عادت کند. ماهیچه های شما همیشه با وظایفی که خودتان به آنها محول می کنید سازگاری پیدا می کنند. بنابراین اگر کمی انتظارات خود را بالا نبرید، پیشرفت زیادی نخواهید داشت. با تمرین، بدن شما در دویدن ورزیده تر می شود. بنابراین اگر به روش سابق به دویدن خود ادامه دهید، ممکن است تدریجا کالری کمتری بسوزانید. به همین دلیل است که، بعضی از دوندگان تازه کار در ابتدا مقداری وزن کم می کنند و پس از آن پیشرفتی حاصل نمی شود (و یا حتی شاید چند پوندی وزن کاهش یافته خود را بازیابند).

اگر همیشه یکنواخت می دوید، توصیه می شود روش گامهای تلفیقی سرعت - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - را حداقل یک نوبت در هفته به کار برید. می توانید حین گرم کردن بدن، اقدام به افزایش سرعت در یک مسافت یک مایلی کنید، آنگاه به مدت یک دقیقه سریعتر بدوید (طوری که تنفس سخت و هنوز تحت کنترل باشد) و سپس به مدت یک دقیقه با - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - گامهای سبک تر بدوید. با این الگو تا 2 مایل پیش بروید، سپس 5 تا 10 دقیقه استراحت کنید. وقتی این الگو بیش از حد برایتان ساده شد، همیشه می توانید مدت زمان دوره های سرعت خود را بیشتر کنید یا در عوض، آن الگو را در یک زمین شیب دار تکرار کنید.

به خاطر داشته باشید که کاهش وزن، تنها با عدد ترازو سنجیده نمی شود. چنانچه شما از اشتباهات مذکور اجتناب کرده اید و تغذیه مناسبی داشته اید، اما هنوز با افزایش وزن مواجه هستید، خیلی هم به عدد ترازو اتکا نکنید. بسته به اینکه در چه زمانی از روز یا ماه، خود را وزن می کنیم، وزن ما متغیر خواهد - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - بود. بنابراین ممکن است این عدد، دقیق نباشد. همچنین ممکن است در اثر ورزش، وزن ماهیچه های نسبتا لاغرتر بدن که سنگین تر از چربی ها هستند، افزایش یابد. بنابراین به جز عدد ترازو، به معیارهای دیگری برای سنجش، از قبیل اندازه بودن لباس هایتان، احساسی که نسبت به ورزیدگی خود دارید، درصد چربی و یا ابعاد از دست رفته بدن، توجه نمایید. و اگر واقعا قصد - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - کاهش وزن دارید، سعی کنید صبور باشید و به خاطر داشته باشید - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - که کاهش وزن توام با سلامتی، نیاز به زمان دارد.حتی اگر زیاد می دوید سعی کنید بیشتر از یک پوند در هفته، کاهش وزن نداشته باشید.


اشتباه پنجم: عدم تغییر - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - در برنامه باوجود آسیب دیدگی

بعضی از دونده ها وقتی دچار آسیب دیدگی - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - می شوند و قادر به دویدن نیستند، همچنان به برنامه غذایی زمان - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - تمرینات خود می پردازند. حتی برخی از آنها - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - نسبت به زمان تمرینات نیز، بیشتر می خورند. چرا که آنها زمان آزاد خود را با رفت و آمد با دیگران و انجام کارهایی که همراه با استراحت و - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - خوردن می باشد، سپری می کنند. بدین ترتیب بیشتر کالری های از دست رفته را - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - جذب می کنند که، بی شک باعث افزایش وزن خواهد شد. در اینجا راه هایی برای پیشگیری از آسیب دیدگی ارائه می گردد که، باعث می شود شما از افزایش وزن مربوط به دوره درمان به دور باشید.

توصیه می شود، تمرینات سخت را در تمرینات عادی خود ادغام نمایید. تمرینات بدنی پایه - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - ای و اصلی، مخصوصا از این حیث که - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - باعث پیشگیری از آسیب دیدگی می - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - شوند، حائز اهمیت هستند. بسیاری از - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - آسیب دیدگی های دوندگی، مخصوصا مشکلات مربوط به زانو و باسن، ناشی از ضعف ها و عدم - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - تناسب ماهیچه هاست.علایم هشداردهنده ی آسیب دیدگی - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - ها را جدی بگیرید. اگر سعی کنید با درد خود کنار بیایید، ممکن است باعث شود آسیب دیدگی تان به مراتب بدتر شود. یکی دو روز استراحت، واقعا تاثیری بر تمرینات شما ندارد.از تمرینات خیلی زیاد یا زودهنگام، از دویدن با کفش های کهنه یا نامناسب و از سایر اشتباهات مربوط به دویدن که باعث آسیب دیدگی می شود، اجتناب کنید.

اگر شما برای رهایی از آسیب دیدگی به بهترین نحو عمل می کنید، ولی هنوز - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - از عرصه تمرینات به دور هستید، با دکتر یا متخصص فیزیوتراپی خود درباره فعالیت های تمرینی متقابل(دو نفره) بی خطر که می توانید در - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - طول دوره ی توان بخشی خود انجام دهید، صحبت کنید. وقتی - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - که در وضعیت فراغت از دویدن قرار دارید، ممکن است هنوز روند - تلفن آنلاین قلیان فوری ولنجک - کاهش وزن فعال باشد (و کالری بسوزانید).


منبع: runninginjury.jpg

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
instagram