تهران و شهرستان ها
لوگو

تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه


سفارش قلیون معمولی، عربی و اسپشیال

توجه! توجه! توجه!
* زمان استفاده از هر قلیان یک ساعت میباشد.
* قیمت سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) هر 30 هزار تومان میباشد. سری اضافه شامل زمان اضافی برای در اختیار داشتن قلیون جهت استفاده از سری میباشد. بنابراین نگران زمان نباشید.
* قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما میگردد. قلیون های معمولی عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.

*نکات بهداشتی*
قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه میشوند.
هر روز، شیشه، تنه و سری قلیون ها کامل شسته میشوند.
دود تنباکو سرطان زا است
قلیون عرق نعنا فاقد تنباکو و دود است

متن مطلب      کل مطالب     

تلفن سفارش : 09105084977


کد مطلب: 18038.html

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۲

10توصیه برای وعده‌های غذایی سالم

دانشگاه علوم پزشکی تهران، 10 نکته برای وعده های غذایی سالم به مردم توصیه کرده است.

قُل قُل:دانشگاه علوم پزشکی تهران، 10 نکته برای وعده های غذایی سالم به مردم توصیه کرده است.

به گزارش سلامت - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - نیوز به نقل از ایرنا، این توصیه ها به این منظور ارائه شده تا مردم اجزای بشقاب غذایی خود را به گونه ای تنظیم کنند که بدون دریافت مقدار زیاد کالری بیشتر، نیازهای بدن تامین شود.

یک وعده غذایی سالم - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - با سبزیجات و میوه های بیشتر و سهم کمتر پروتئین و غلات آغاز می شود. - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - مصرف لبنیات را فراموش نکنید. لبنیات را به عنوان نوشیدنی همراه غذا مصرف - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - کنید یا محصولات لبنی بدون چربی یا کم چرب را به غذای خود اضافه کنید.

نیمی از بشقاب خود را با سبزی و میوه پر کنید
سبزی و میوه ها غنی از مواد مغذی هستند و می توانند به ارتقای سلامت کمک کنند. سبزی های قرمز، نارنجی و سبز تیره مانند گوجه فرنگی، سیب زمینی شیرین و بروکلی انتخاب کنید.

پروتئین بدون چربی را - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - انتخاب کنید
غذاهای پروتئینی مانند گوشت بدون چربی گاو، مرغ یا بوقلمون، حبوبات یا سویا انتخاب کنید. دو بار در هفته پروتئین بشقاب خود را - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - از غذاهای دریایی تأمین کنید.

غلات سبوس دار مصرف کنید
دریافت حداقل نیمی از غلات مصرفی، به صورت غلات سبوس دار را هدف قرار دهید. روی برچسب غذاها به دنبال - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - عبارت 100 درصد غلات کامل یا 100 درصد گندم کامل، باشید. - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - غلات سبوس دار در مقایسه با غلات تصفیه شده، مواد مغذی بیشتری از جمله فیبرها را فراهم می کنند.

لبنیات را فراموش نکنید
وعده غذایی را با یک فنجان شیر بدون چربی یا کم چرب همراه کنید. آنها در مقایسه با شیر پرچرب، دارای مقادیر یکسان - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - کلسیم و مواد مغذی ضروری دیگر اما مقادیر کمتر چربی و کالری هستند. اگر شیر نمی نوشید - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - شیر سویا (نوشیدنی - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - سویا) را به عنوان نوشیدنی امتحان کنید یا ماست بدون چربی یا کم چربی را - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - در وعده غذایی خود قرار دهید.

از چربی اضافه اجتناب کنید
مصرف سس ها - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - به انتخاب های غذایی، چربی و کالری اضافه می کنند. بطور مثال بروکلی بخارپز شده خوب است اما از پوشاندن روی آن با سس پنیر اجتناب - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - کرده و گزینه های دیگر مانند لیموی تازه را - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - امتحان کنید.

برای - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - غذا خوردن - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - وقت بگذارید
غذایتان را مزه کنید. آرام غذا بخورید و از طعم و بافت غذا لذت برده و به احساستان توجه کنید. به این نکته دقت کنید که خوردن - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - سریع غذا می تواند سبب خوردن بسیار بیشتر شود.

از بشقاب کوچک تری استفاده کنید
در وعده های غذایی از بشقاب کوچک تری استفاده کنید تا بتوانید اندازه و مقدار - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - غذایتان را کنترل کنید. در این صورت شما می توانید تمام غذای موجود در بشقاب را خورده و احساس رضایت - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - کنید بدون اینکه زیاد خورده باشید.

غذایتان را کنترل کنید
تلاش کنید بیشتر در منزل غذا بخورید تا ب دانید دقیقا چه می خورید. اگر بیرون غذا می خورید اطلاعات تغذیه ای را کنترل و مقایسه کنید. از گزینه های سالم تر غذای پخته شده به جای سرخ شده استفاده کنید.

غذاهای جدید را امتحان کنید
غذاهایی مانند انبه، عدس و کلم پیچ را انتخاب کنید که تابه حال امتحان نکرده اید؛ممکن است یک ماده جدید پیدا کنید که موردعلاقه شما باشد. دستور غذاهای جالب و خوشمزه را با دوستانتان - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - مبادله کنید یا آنها را در اینترنت بیابید.

حس تمایل خود به شیرینی را از راه های - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - سالم اقناع کنید
از دسرهای شیرین طبیعی مانند میوه ها استفاده کنید. از کوکتل های تهیه شده از میوه ها یا دسرهای میوه ای آماده شده با ماست - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - استفاده کنید. برای دسرهای گرم از سیب - تلفن اجاره قلیان روشن قیطریه - پخته شده پوشیده شده با دارچین استفاده کنید.

بنا به اعلام مسئولان نظام سلامت کشور ، 47 میلیون نفر رژیم غذایی ناسالم دارند و نمک، چربی و قند بیش از حد مصرف می کنند و مصرف میوه، سبزی و لبنیات آنها کمتر از حد لازم است.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
instagram