تهران و شهرستان ها
لوگو

شماره سفارش قلیون شهرک پرواز


سفارش قلیون معمولی، عربی و اسپشیال

توجه! توجه! توجه!
* زمان استفاده از هر قلیان یک شب میباشد.
* قیمت سری اضافه (شامل تنباکو و ذغال اضافی) هر 60 هزار تومان میباشد.
* قلیان عرق نعنا جهت خرید بوده و قلیون متعلق به شما میگردد. قلیون های معمولی عربی و اسپشیال جهت اجاره هستند.

*نکات بهداشتی*
قلیون ها با شلنگ یک بار مصرف ارائه میشوند.
هر روز، شیشه، تنه و سری قلیون ها کامل شسته میشوند.
دود تنباکو سرطان زا است
قلیون عرق نعنا فاقد تنباکو و دود است

برای دریافت سفارش الو قلیون به راحتی میتوانید به سایت مراجعه کرده و با ثبت سفارش خود قلیون لاکچری خود رو در سریع ترین زمان ممکن به همراه طعم دلخواه خودتون درب منزل دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

متن مطلب      کل مطالب     

تلفن سفارش : 09105084977


کد مطلب: 18325.html
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۹

استمرار تبلیغ کالاهای آسیب‌‌رسان در رسانه ملی

به‌عقیده کارشناسان تغذیه، زیان مصرف یک پاکت چیپس خیلی کمتر از استعمال یک نخ سیگار نیست؛ اما تبلیغات به‌راحتی مشکلات را حل می‌کند و به هر پدر و مادری اجازه می‌دهد انواع و اقسام این اقلام را برای کودکانشان تهیه و حتی خود نیز مصرف کنند.

قُل قُل: به‌عقیده کارشناسان تغذیه، زیان مصرف یک پاکت چیپس خیلی کمتر از استعمال یک - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - نخ سیگار نیست؛ اما تبلیغات به‌راحتی مشکلات را حل می‌کند و به - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - هر پدر و مادری اجازه می‌دهد انواع و اقسام این اقلام را برای کودکانشان تهیه و حتی خود نیز مصرف کنند.

به گزارش بنابر اخبار قُل قُل به نقل از سلامت نیوز، روزنامه فرهیختگان نوشت: پسرکی با گونه‌های گل‌انداخته و چشمان براق در کنار پدری جوان و شیک‌پوش که حالت هر دوی آنها سلامتی و سرخوشی را به بیننده القا می‌کند، با خوشحالی چیپس می‌خورند و طنین شکستن چیپس بین دندان‌ها، دل هر بیننده عاقل و غافلی را می‌برد.
این بخشی - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - از هزاران تبلیغی است که هر روز از انواع رسانه‌های دیداری، شنیداری، محیطی و... در معرض دید بزرگ و کوچک است و کمتر کسی در این هجوم سرسام‌آور تبلیغات موفق می‌شود سره را از ناسره تشخیص دهد.
این - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - در حالی است که به‌عقیده کارشناسان تغذیه، زیان مصرف یک پاکت چیپس خیلی کمتر از - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - استعمال یک نخ سیگار نیست؛ اما تبلیغات به‌راحتی مشکلات را حل می‌کند و به هر پدر و مادری اجازه می‌دهد انواع و اقسام این اقلام را برای کودکانشان تهیه و حتی خود نیز مصرف کنند.

قانونی برای کالاهای آسیب‌رسان
طبق دستورالعمل ممنوعیت تبلیغات کالاهای آسیب رسان به سلامت جامعه که سال‌هاست از سوی وزیر بهداشت به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده است، تبلیغات خوراکی‌هایی همچون چیپس، پفک و... باید از تلویزیون حذف شود. حتی در ماده 37 برنامه پنجم توسعه کشور موضوع کالاهای آسیب رسان به سلامت مورد توجه قرار گرفته است. به‌طوریکه در بند «الف» - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - و - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - «ج» این ماده قانون، راجع‌به تهیه لیست کالاهای آسیب رسان و ممنوعیت تبلیغات این کالاها توضیح داده شده است.
بر همین اساس، وزارت بهداشت در صدد بر آمده و فهرستی از کالاهای آسیب رسان به سلامت جامعه را تهیه و برای دستگاه‌های مربوطه ارسال کرده است. در این فهرست، کالاهای خوراکی همچون چیپس و پفک، فست‌فودها و... به‌عنوان کالاهای آسیب رسان معرفی شده‌اند که می‌بایست تبلیغات آنها ممنوع شود.
در حالی که وزارت بهداشت هنوز موفق نشده است جلوی رسانه‌های داخلی را برای تبلیغ کالاهای مضر بگیرد مجلس طرحی برای مقابله با تبلیغات ماهواره‌ای - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - تنظیم کرده و در نوبت دستور کار صحن مجلس قرار داده است.
گرچه پیش‌تر در پیش‌نویس قانون مالیات - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - بر ارزش افزوده که - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - هنوز به مرحله تصویب نهایی نرسیده است برای هفت نوع کالا و خدمات مالیات خاص تعیین شده تا علاوه‌بر 9 درصد مالیات بر ارزش - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - افزوده فعلی، مالیات خاص دیگری نیز پرداخت کنند که یکی از این هفت کالا نوشیدنی‌های گازدار هستند.
ضیاءالدین مظهری، متخصص و از اعضای انجمن تغذیه کشور با - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - اشاره به اینکه متاسفانه وقتی محور درآمد رسانه ملی با تبلیغات تعریف می‌شود، کاری نمی‌توان کرد، به «فرهیختگان» می‌گوید: «درآمدهای میلیاردی که از راه تبلیغات این کالاها - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - نصیب رسانه‌ها می‌شود، بعضا امکان مقابله با آنها را از بین - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - برده است. این - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - در حالی است که - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - عواقب مصرف این کالاهای آسیب رسان سلامتی جامعه را به‌شدت تهدید می‌کند و مضرات آن در بلندمدت خود را نشان می‌دهد.»


او با اشاره به اینکه وزارت بهداشت نمی‌تواند جلوی تولید کالاهایی مثل چیپس و نوشابه و پفک را - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - بگیرد، می‌گوید: «این وزارتخانه باید با نظارت بر فرآیند تولید آنها و همچنین جایگزینی کالاهای مفید و تبلیغ آنها در جامعه از مصرف عمومی کالاهای آسیب رسان از سوی مردم - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - بکاهد.»


این متخصص تغذیه با بیان اینکه با آگاهی دادن به جامعه می‌توان جلوی تبلیغات نادرست را گرفت - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - می‌گوید: «هر سال تعداد زیادی از کارشناسان تغذیه از - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل می‌شوند و می‌توان از نیروی آنها برای - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - آموزش و بالا بردن آگاهی در مدارس و بین سرمایه‌های انسانی کشور استفاده کرد؛ اما این نگاه در آموزش و پرورش وجود ندارد.»

اثر - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - فوق‌العاده تلویزیون
آرش فیض‌آبادی، کارشناس تبلیغات با اشاره به اینکه تبلیغات می‌تواند ماهیت واقعی چیزی را که تبلیغ می‌کند برای بیننده، خوانده یا شنونده‌اش قلب کند، می‌گوید: «این موضوع بسته به اینکه مخاطبان از چه میزان آگاهی برخوردار باشند یا شکل تبلیغ - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - و ابزار - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - ارائه آن به چه صورت باشد، قطعا متفاوت است. اما به صورت مواج می‌تواند - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - با تاثیر بر شخص، روی خانواده و جامعه اثر بگذارد.»


به گفته فیض‌آبادی حتی شرکت‌های بزرگی که راهی به تلویزیون ندارند اما از اثر فوق‌العاده آن آگاه هستند نیز سعی می‌کنند - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - با حیله‌ای خود را - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - به این جعبه جادویی برسانند. گرچه تبلیغات سیگار در رسانه‌های آمریکایی ممنوع است، اما در چند سال گذشته شرکت وینستون که تولید‌کننده معتبر سیگار در دنیاست با آگاهی به این وجه ممتاز تبلیغات تلویزیونی کار عجیبی انجام داد. آنها تبلیغاتی را آماده کردند که ضد سیگار بود و از این طریق پای خود را به - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - تلویزیون باز کردند. در این تبلیغ جوان خوش‌پوشی خطاب - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - به بینندگان می‌گوید: «سیگار نکشید! حتی اگر وینستون باشد!»


او ادامه می‌دهد: «آنها از این طریق باز هم خود را مطرح کردند. این تبلیغ البته مدتی بعد به دلیل اثر عکسی که به‌عقیده کارشناسان - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - داشت، قطع شد؛ چراکه بیش از آنکه ضدتبلیغ باشد، تبلیغ برای این محصول محسوب می‌شد و این نشان از جایگاه ویژه این رسانه دارد. جایگاهی که در کشور ما به‌راحتی با پول می‌تواند خریداری شود؛ حتی اگر کالایی باشد که به جان دیگران آسیب بزند.»


در این میان تلویزیون یا رسانه‌های تصویری اثر فوق‌العاده‌ای بر مخاطبان دارند و حتی شاهدیم که تبلیغات بی‌کیفیت تلویزیونی نیز می‌تواند تا سالها در - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - ذهن باقی بماند و - شماره سفارش قلیون شهرک پرواز - در اقشاری که از سطح آگاهی کمتری برخوردار هستند مثل کودکان به‌شدت اثر‌گذار باشد.

ما را به دوستان خود معرفی کنید


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone
instagram